معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان گفت: خیران استان سمنان کمک‌های خود به بیش از سه هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد را در قالب آیین «شور عاطفه‌ها» ارائه دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدابراهیم یوسفیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان  با اشاره به آغاز سال تحصیلی سه هزار و ۳۳۲ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان، گفت: آیین «شور عاطفه‌ها» از ۲۲ شهریورتا ۱۱ مهر در استان سمنان برگزار می‌شود.

او  با اشاره به تقارن ماه محرم و نامگذاری «شور عاطفه‌ها» و همچنین دومین مرحله رزمایش همدلی افزود: این آیین همدلی از روز شنبه ۲۲ شهریور تا جمعه یازدهم مهر امسال به مدت ۲۱ روز با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: با توجه به شیوع کرونا هم استانی‌های خیر و نیکوکار می‌توانند کمک خود را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی به این دانش آموزان ارایه دهند.

یوسفیان  بیان کرد: دفاتر ۱۱ گانه کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی و کالایی مردم ازجمله کیف، کفش ونوشت افزار وسایر ملزومات آموزشی هم استانی‌ها آمادگی دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.