معاون فرماندار اندیکا گفت: با توجه به اینکه بیماری منحوس کرونا هنوز خطرات آن رفع نشده و کوتاهی در این زمینه عواقب خطرناکی به دنبال دارد.

 عباس رضایی معاون فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه خطرات بیماری منحوس کرونا هنوز  رفع نشده و کوتاهی در این زمینه عواقب خطرناکی را به دنبال دارد  نقش مردم، تشکل‌های مردم نهاد و همکاری دستگا‌ه های اجرایی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

او بیان داشت: جلسه تشریح کانون‌های سلامت با هدف همگانی کردن سلامت و مشارکت همه جانبه مردم در تامین سلامت خود و افراد جامعه با حضور دبیر شورای سلامت و جمعی از مسئولان شهرستان و نماینده تشکل‌ها در محل فرمانداری برگزار شد.

رضایی در خصوص تشریح اهداف جلسه افزود: آن چیزی که در حال حاضر بسیار در سطح جامعه احساس می‌شود نقش همه فعالان حوزه سلامت است و مسئولیت پذیری و مشارکت مردم در جهت بهداشت جامعه یک رکن بی بدیل برای حفظ سرمایه‌های ذی قیمت و گرانبهای انسانی است.

معاون فرماندار اندیکا تصریح کرد: سلامتی از یک سو به عنوان یک حق همگانی و تلاش برای تامین و حفظ ارتقای امنیت تامین سلامت تنها بر عهده شبکه بهداشت و درمان نیست و تمام مردم، ذینفعان و تشکل‌ها را شامل می‌شود؛ و در پایان جلسه بعد از بحث و تبادل نظر اعضای مصوباتی به تصویب رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.