مدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت: در پنج ماهه نخست امسال کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در این استان افزایش ۴۶ درصدی داشته است.

رشد ۴۶ درصدی کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیمان ترکمانه، مدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت: در پنج ماهه نخست امسال، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند که به نسبت مدت مشابه پارسال افزایش۴۶ درصدی داشته است.

او افزود: در کمیته امداد استان همدان ۳۵۰۶ فرزند یتیم و ۳۳۲۸  فرزند محسنین تحت حمایت هستند که ماهیانه از سوی حامیان معنوی خود در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی مساعدت می‌شوند و تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ۴۵۴۸۳ نفر است.

ترکمانه ادامه داد: سرانه پرداختی برای مشارکت در این امر خداپسندانه حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان است که  نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در این طرح از فیوضات معنوی آن برخوردارشوند.

او با اشاره به روش‌های حامیان برای کمک به ایتام گفت: خیران می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا ثبت‌نام از طریق سایت Ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان از  ۱  یا چند فرزند معنوی حمایت کنند . 
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.