رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اعلام اینکه همه شرایط از جمله امنیت مطلوب برای برگزاری انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو فراهم است، شرایط امنیتی و انتظامی استان را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : به مدد الهی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و اقدامات موثر قضایی فضای عمومی استان و از جمله حوزه‌های انتخابیه یاد شده از امنیت وآرامش قابل قبولی برخوردار است و نگرانی خاصی احساس نمی‌شود.

او با اشاره به تنوع فرهنگی، قومی و مذهبی استان، وحدت، هم افزایی و انسجام اجتماعی مردم استان را بی نظیر دانست و گفت : کاندیدا‌ها بایستی مراقب این سرمایه ارزشمند اجتماعی باشند و در اعلام مواضع و تبلیغات انتخاباتی خود به این ملاحظات اجتماعی توجه کرده و مراعات حال جامعه را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با دعوت کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها به رعایت اخلاق، شکیبایی، شرح صدر و عمل به قانون، هرگونه گمانه زنی، پیش گویی و نظرسنجی (نظرسازی) پیرامون نتایج انتخابات را مردود و اعلام نتایج انتخابات را به بعد از شمارش قطعی آرا و اعلام رسمی فرمانداران حوزه‌های انتخابیه و ستاد انتخابات استان دانست.

خوش اقبال ادامه داد: انتشار هرگونه شایعه، اخبار کذب و غیرموثق پیرامون نتایج انتخابات توسط افراد خاص در فضای مجازی و شبکه اجتماعی را تلاش به قصد تشویش اذهان عمومی و برهم زدن نظم و امنیت جامعه تلقی و قابل تعقیب خواهد بود و دستگاه قضایی استان با تعیین قاضی و شعبه ویژه در حداقل زمان ممکن به تخلفات این افراد رسیدگی خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه نظم و امنیت جامعه و مردم را خط قرمز مدیریت ارشد استان و دستگاه‌های انتظامی و امنیتی دانست و افزود: روی این موضوع مهم با هیچ شخص، گروه و طیفی تعارف نخواهیم کرد و با برهم زننده گان احتمالی آرامش مردم برخورد خواهد شد.

او از مجریان انتخابات، شهروندان، رای دهندگان و مسوولین و اعضای صندوق‌های اخذ رای درخواست کرد با اجرای دستورالعمل های بهداشتی، نظام سلامت استان را در مقابله با این بیماری خطرناک یاری داده و از سلامت خانواده‌ها مراقبت کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.