فرمانده انتطامی لرستان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شهرستان "ازنا" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب  فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعداد زیادی از شهروندان به پلیس شهرستان "ازنا" مبنی بر اینکه یک نفر با شگرد‌های متقلبانه در شهرستان‌های تابعه مبالغ هنگفتی را از آنان کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دست ماموران قرار گرفت.

مهدیان نسب تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده و مراجعات حضوری شکات مشخص شد، کلاهبردار که فردی مغازه دار و کاسب بوده به مدت ۲ سال با سوء استفاده از اعتماد مردم و با وعده سود پول هنگفت بابت سپرده گذاری نزد وی، موفق شده از ۲۴۰ شهروند در شهرستان‌های "ازنا و الیگودرز" مبلغ ۹۸۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کند.

او با اشاره به اینکه ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و جامع پلیسی، متهم را در شهرستان ازنا شناسایی و دستگیر کردند، گفت: این کلاهبردار در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شده است.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به توصیه‌های پلیسی در دام افراد سودجو گرفتار نشوند. 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
سلام خوبی
Switzerland
Behruzmirzaei
۰۰:۱۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
بخداکل زندگیمو برد هرچه داشتم و نداشتم این کلاهبرداربرده یک میلیارد تومان ازمن پول گرفته حالا من چطور میتونم خرج زندگیمودربیارم توروخدا کمک کنید به پولمان برسیم ممنونم ازشما