مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تنها مرجع رسمی اعلام نتایج انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه و اسلام‌آبادغرب و دالاهو را ستاد انتخابات استان اعلام کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تنها مرجع رسمی اعلام نتایج انتخابات مجلس در حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه و اسلام‌آبادغرب و دالاهو را ستاد انتخابات استان اعلام کرد و گفت : هرگونه گمانه‌زنی رسانه‌ها و کانال‌های فضای مجازی پیگرد قانونی و قضایی دارد.

او گفت : باتوجه به اینکه رای‌گیری در استان فقط در ۲ حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام‌آبادغرب انجام می‌شود، بعد از پایان رای‌گیری کار شمارش آرا شروع و نتیجه قطعی خیلی زود مشخص خواهد شد.

او افزود: تجربه نشان داده است برخی از کانال‌ها در فضای مجازی براساس شنیده‌ها و وصول آرای چند صندوق، نتایجی را در جامعه منتشر و برای دست‌اندرکاران انتخابات مشکلاتی را ایجاد می‌کنند.

فاضلی‌زاد با اشاره به اینکه نتایج انتخابات استان کرمانشاه در روز جمعه فقط یک بار و آن هم نتیجه پایانی اعلام می‌شود، افزود: از طرفداران کاندیدا‌ها در ۲ حوزه انتخابیه انتظار داریم ضمن احترام به کاندیدای رقیب، تا زمان اعلام نتیجه قطعی از حدس و گمانه‌زنی پرهیز کنند و فضای جامعه را آرام نگه دارند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.