نماینده مردم سراب گفت:رفع موانع و توسعه کتابخانه‌های عمومی نیاز به حمایت همه جانبه دولت و مجلس دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،یوسف داودی نماینده مردم سراب در جمع مدیران شهرستان سراب، با تاکید بر نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه و پیشرفت جوامع افزود: رشد فرهنگ بخش جدایی ناپذیر رشد و توسعه همه جانبه کشور‌ها است.

اوبیان کرد:توسعه‌ای که بدون ریل گذاری صحیح فرهنگی اتفاق بیافتد یا ابتر می‌ماند یا مانند توسعه برخی جوامع به انحطاط کشیده خواهد شد.

او با اشاره به نواقص و تناقضات قانونی نهادگفت: حل مشکل بودجه‌ای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به تبع آن رسیدگی به معیشت کارکنان این نهاد نیاز به راه حل‌های اساسی و ریشه‌ای دارد و در این بین مسیری که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پیش گرفته یعنی تعامل با نمایندگان مجلس جهت رفع تناقضات قانون تاسیس بهترین شیوه ممکن است.

 نماینده مردم سراب افزود: لازم است قوانینی که نیاز به اصلاح دارد به صورت لایحه از سوی وزیر به مجلس ارائه شود و یا به صورت طرح توسط نمایندگان مجلس در صحن مطرح و رسیدگی شود که در هر دو صورت مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی آمادگی حمایت همه جانبه از رفع موانع توسعه کتابخانه‌های عمومی و همسان سازی معیشت کتابداران با سایر اقشار کارمند کشور را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.