در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه مطرح شد:

واکنش نمکی به شایعه اختلاس فرزندش در ساخت ۳ بیمارستان

وزیر بهداشت در نامه‌ای به حجت‌الإسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه، به سخنان امام جمعه ملارد درباره اختلاس فرزندش، واکنش نشان داد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به حجت‌الإسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه، به ادعای امام جمعه ملارد مبنی بر اختلاس فرزند نمکی، واکنش نشان داد.

در متن نامه نمکی آمده است:

حضرت آیت ا... رئیسی

رئیس محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام؛

آنچه به استحضار می رسد شکوائیه نیست، گلایه مندی یکی از سربازان کوچک این مرز و بوم است که چهاردهه از ایام زندگیش را صادقانه موقوف خدمتگزاری مردم و اعتلای این سرزمین کرده است. در سخت ترین روز‌ها و در سهمگین ترین عرصه ها برای سربلندی و عزت نظامی که با خون هزاران شهید بزرگوار بر پای مانده تن به آتش زده و اینک فرماندهی یکی از هولناک ترین بلایای تاریخ همه گیری های جهان را ماههاست بر دوش می کشد و تلاش می کند بی وقفه و شبانه روز در اوج تحریم های ظالمانه، مضایق ریال و ارز و تنگنای اقتصادی بی بدیل سال های پس از انقلاب، پرچم سرافرازی کشورش را با فداکردن آرامش، سلامتی و آبروی خود و همکارانش در عرصه جهانی برافرازد، نیامده تا نام و نان کسب کند آمده تا آبرو و جان فدا کند نیت نکرده این دوران را پلکان صعود دنیایش قرار دهد با خدایش عهد کرده تا هرچه دارد در این عرصه پربلا ببازد تا شاید بتواند از ابتلا و مرگ مردم عزیز کشورش ذره ای بکاهد.

درگیری با مافیای دارو و تجهیزات پزشکی کار ساده‌ای نیست

اولین روزی که گام در این مجموعه پرتلاطم نهادم، مبارزه با فساد را در کنار برنامه ریزی زیربنائی، جهت توسعه زیرساخت ها، تقدم پیشگیری بر درمان، ایجاد ساختار‌های هوشمند و ده‌ها مورد دیگر را هدف قرار دادم. گرچه سیل و زلزله و آنفلوآنزا و کرونا نفس گیر شد مع الوصف در استمرار راهی که برگزیدم از پای ننشستم. درگیری با مافیانی که سال‌ها شکل گرفته بود و در عرصه دارو و تجهیزات پزشکی یکه تازی می کرد کار ساده ای نیست.

مجموعه‌ای که تار‌های نامرئی در دستگاه های بیرون از وزارتخانه تنیده بود و ابزار گسترده تبلیغاتی برای تخریب در اختیار داشت، بلافاصله واکنش ها شروع شد و غافلگیرانه همه امکانات را برای تهمت، افترا و نشر کذب بکار گرفت، امواج سهمگینی به راه افتاد که یارای تاب آوری برای کمتر کسی می‌گذاشت. تعداد زیادی که در بین آن‌ها خیرخواهان مصلحت اندیشی هم بودند از من خواستند کوتاه بیایم، چون خود و خانواده ام بشدت تحت فشار و تهدید بودیم، اما از آنجا که معتقدم اگر روزی برای دفاع از مرز‌های جغرافیائی کشور بشوق شهادت می رفتیم امروز رسالت همگانی دفاع از مرز پاکیزگی و شفافیت است.

موریانه‌ای که چارچوب نظام را می‌خورد، فسادست همان اولویت مهمی که حضرتعالی به خوبی دریافتید و اولین گامتان در توسعه عدالت مبارزه با آن بود. با حضور جنابعالی و دلگرمی از قول محکم پیگیری و حمایت در این راه پرهراس دلگرم تر ادامه دادم و مستحضرید که موارد متعددی بدون جنجال رسانه ای و تشویش اذهان و تشدید بی اعتمادی عمومی تقدیم شد و مورد پیگیری قرارگرفت. حاصل این شیوه خداپسندانه صرفه جوئی بیش از ۶۰۰ میلیون یورو در سخت ترین سال اقتصادی کشور و با وجود همه بلایا و مشکلات بود. ضمن آنکه کلیه موارد بلاتکلیف نیز تعیین وضعیت شد.

در این ایام طوفان هائی سازمان یافته و در مقاطع خاص شکل گرفت که به لطف پروردگار شر طراحانش به خودشان بازگشت. پرونده یکی از افرادی که اخیرا با صبوری اینجانب و پیگیری در مراجع محترم قضائی به سرانجام رسید و منتهی به صدور رأی محکومیت وی شد پدیده بسیار جالبیست، ایشان با ندامت از استفاده ابزاری مافیای دارو بیاناتی دارد که شنیدنیست که انشاا... بموقع به استحضار عموم خواهد رسید. ایستادن یک تنه در مقابل گروه بی انصاف و خدانشناسی که داروی تاریخ گذشته یا تقلبی را به کودک سرطانی معادل دریافت وجه گوشواره هایش که مادرش در خواب درآورده و فروخته، می فروشند کار ساده ای نیست.

البته هرگز نباید شرافت و صداقت آنانکه در تمام سال‌های پس از انقلاب در تولید، واردات، توزیع و عرضه داروی مورد نیاز مردم شبانه روز تلاش کرده اند با سیاهکاری گروهی سودجو نادیده گرفته شود. وسواس و واکاوی در ورود دانشجویان گروه پزشکی و مبارزه با صندلی فروشی و برخورد با رانت در این حوزه، چراغ خاموش و بدون غوغا سالاری از دیگر مواردیست که حضرتعالی واقفید.

اخیراً ویدئویی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از سخنان امام جمعه محترم ملارد از تریبون نمازجمعه پخش شد که تصاویر هوشمندانه مخربی نیز بدان افزوده بودند که طبق فرمایش ایشان فرزند اینجانب که از حدود بیست سال پیش مهندس عمرانست بعنوان پیمانکار، سه پروژه بیمارستانی را چند سال پیش گرفته و پول آن را برداشته و رفته است. از آنجا که حدس من سوءاستفاده از سادگی ایشان بود مراتب را به برادر ارجمند و گرانقدرم جناب آقای حاجی علی اکبری رئیس محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه منعکس نمودم تا با تنویر ذهن ایشان خود به مرمت گفتار بی مبنایشان بپردازند. زیرا معتقدم در این دوران حساس که دشمنان متحدند تا نهاد‌ها و شخصیت های روئیده از متن انقلاب را مورد هجمه قرار دهند خودزنی درون نظام شادمانی دیگران را سبب خواهد شد. مع الوصف بدلیل طولانی شدن این حرکت و استمرار شیطنت جریانی که به نیت انتقام جوئی از پرچمداران مبارزه با فساد از هر تلاشی فروگذار نیستند مراتب به استحضار رسید تا عنایت فرمائید.

اگر فرزندم اختلاس کرده است، او را به اشد مجازات محکوم کنید

اولاً: دستور فرمائید تا رسیدگی شود که اگر ایشان مدرکی دارند که آیا فرزند اینجانب پیمانکار است؟ (که نیست) وجهی را دریافت کرده است؟ (که نکرده است) و یا پروژه ای را که متعهد به اجرا بوده رها کرده است به اشد مجازات محکوم فرمائید. اینجانب در مبارزه با فساد خویش و بیگانه نمی شناسم. فرزندان من پدری را تجربه کرده اند که با چهاردهه خدمت ریالی از بیت المال را جابجا نکرده، یک روز حق مأموریت قانونی نگرفته، اگر غذائی در دفترش خورده وجهش را پرداخته و لیتری از بنزین اتومبیل دولتی صرف خانواده اش نشده است اگر در سایه چنین پدری فرزندی ناخلف آنگونه که شیخ بزرگوار از جایگاه خطابه های امیرالمومنین (ع) می فرماید حضور دارد حقش کشیدن سخت ترین مجازات هاست.

ثانیاً: اما اگر آنچه فرموده اند کذبست، بعنوان رئیس محترم حق طلب قوه قضائیه اجازه ندهید بعضی از جایگاه‌ها و تریبون‌ها از برخورد قانونی مصون باشند فساد فقط یک جنبه اقتصادی ندارد، لجن مال کردن حیثیت سربازان صدیق نظام، بی اعتمادی مردم از حکومت و اینکه بگویند "اینهم پرچمدار ضد فساد" و بهره برداری مفسدین اقتصادی در راستای تبرای خود از آنچه بر حقوق بیت المال روا داشته اند به بهانه گفتار بی مبنا و ناشیانه فردی از تریبون با اهمیت نمازجمعه نیز نیازمند برخورد و پیگیریست.

تمنای اینجانب در این راستا، جهت دفاع و اعاده حیثیت خود نیست که مردم شریف این سرزمین حداقل خدمات سرباز خدمتگزارشان در چهاردهه خدمت را می شناسند بلکه دفاع از آنانیست که گامی برای فسادستیزی بر می دارند و با برنامه ریزی سازمان یافته در قدم های اول خانه نشین و یا به طرق دیگر گرفتار می شوند و دیگران نیز با نگرانی از جو تخریب در این راه پرهراس گام نمی نهند و این خود می تواند به بقای فساد بیانجامد.

توفیق، عزت و سربلندی آن عزیز ارجمند را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر بوجاری
۰۳:۱۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
دکتر جان بخدا عاشق مرامت شدم ان امام جمعه محترم که ان گونه پذیرای اشتباهش شده وطلب عفو و گذشت کرده ببخش که این روزها سخت نیازمند اینگونه رفتارها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۱۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
خدا رحم به این مردم محترم و خوش باور کند هر دم از این باع بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد معلوم که سفره مردم کوچک میشود خدا به پاکان نصرت روز افزون عنایت کند و انتقام دوذی ها را از دزدان بگیرد و رسوایشان کند انشا الاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
هيچوقت يه امام جمعه دروغ نميگه
به جاي اين دفاع هاي قبيله اي بره پسرش رو ادب كنه ديگه تو زير مجموعه هاش پيداش نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
كلا بايد يه قانون بذارن فرزندان مسئولين حق ندارن تو زير مجموعه هاي فعاليت پدرشون كار كنن و برن جاهاي ديگه فعاليت كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
گویا ما لیاقت داشتن وزیر بهداشت دلسوز و پاکدست رو نداریم..!! لیاقت ما همون وزیر میلیاردی و بی دغدغه قبلی بود که به طور حقوقهای نجومی رو دو دستی تقدیم برخی پزشکان پر ادعا کرد و همیشه یا غر میزد یا ناله و انتقاد...
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۹:۴۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
حتی اگر خلافی صورت گرفته است، امام جمعه شهر باید از طریق دستگاه قضایی کشور اقدام کنند. واقعاً چه خبر است که مردم عادی کشور ایران از این گونه موضوعات بی خبر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزهااااااا...اينم يه مسئول هست و 100 درصد سواستفاده كرده از جايگاهش و به مراتب اطرافيانش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
دلیلی نداره هر مسِولی مفسد باشه چرا صفر و صد نگاه میکنی
اگه این طوره همه مردم نادانن چون توی همین کرونا رعایت نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
ازاصلاح طلب آبی برای ملت گرم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
هم اصلاح طلب خوب میتونه باشه هم اصول گرا دلیلی نداره همه یه جریان بد باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام. جلوی فسادبایدگرفته شود. جلوی تهمت هم همین طور. اگر مسوولین دارایی های خانواده شان راطبق قانون اعلام کرده بودند، حالامورد سوء ظن واقع نمی شدند. خودکرده راتدبیر نیست!
Germany
ناشناس
۰۳:۴۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
آقای نمکی زیاد به دل نگیر.
Norway
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
انشالله همین گونه که میفرمایید باشه مردن شما رو دوس و تا ابد احترام بزرگی خواهند داشت ولی اگر همانند طبری جوسازی باشه. اشد مجازات برا مسولان ارشد بایست باشه.
United States of America
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
دکتر نمکی با تایید افزایش ظرفیت ها در سال۹۸مارو که امسال دکترا شرکت کردیم بیچاره کردن خدا ازشون نگذره
Germany
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
تا حالا از این تکذیب ها زیاد شنیدیم.
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
کی راست می که کی دروغ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
معلوم نی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
درود بر وزیر بهداشت کسانی که توهین و تهمت زدند به اشد مجازات برسند .البته کاش بعضی دیگر از مسئولین از وزیر بهداشت و خانواده محترمشان می آموختند .
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۲۳:۱۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سیاست خانمان برانداز مسامحه با جرایم است.اگر حکومت نتواند چند و چون شایعه یا حقیقت را ریشه یابی کند اینده خوبی نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
هدیه دادن پسرش این چه حرفیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
شاید گفته آن امام جمعه نادرست باشد اما دلیل نمی شود از این فرصت ابزاری برای معصوم نشان دادن خود استفاده کنیم . تقریبا همه مسئولین اشکالات زیادی دارند آن هم اشکالات بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اگر نیروهای شرکتی روهم تبدیل وضعیت کن واقعاازاول انقلاب تاحالا پاک ترین و پرکارترین وزیر بهداشت بوده
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۱۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
ما هم ۴۲ سال است که داریم برای نظام جان میکنیم،ولی هنوز مستاجریم و همیشه هشتمان گروی تشتمان بوده،ودستمان هم به هیچ جا بند نیست،فقط نظاره گر اعمال و رفتار آقاها و آقازاده هاشون بودیم که همیشه طلبکار بوده و سهم بیشتر از حقشان را میخواستند.
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۲۱:۰۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
متاسفانه طوری شده اگه می خواهی درست کار کنی و به بیت المال ضرر نزنی طوری تخریب میشی که بخودت میگی ساکت باشم بهتره.... لعنت بر خدانشناسانی که جلوی عدالت می ایستند. ایشان با این "نامه کتبی" شفافیت و درستی اعمالش را نشان داد تا مردم خود قضاوت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
بئن حق و باطل به اندازه چهار انگشت فاصله است .آنچه باچشمت بینی حق است و چه بسا با گوش خود سخن باطل بسیاری بشنوی. امام حسن علیه السلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
باورم نمیشه چونکه جناب اقای نمکی مردبسیارمحترمی است ازتمام مسعولین ودولت بیشتر قابل قبول است امیدوارم درموردفرزندش شایعه ودروغ باشد،،بهترین فرد درمسعولان جناب اقای دکترنمکی است
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
بنظرم برخورد منطقی ای کرده
گفته اگه پسرم اختلاس کرده به اشد وجه برخورد بشه و اگر نه با گوینده برخورد بشه، برخورد واضحی کرده اما برخورد پناهیان درباره موضوع مطرح شده کاملا مبهم بود و بسیاری از سوالات رو بی پاسخ گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
يه بچه دبيرستاني به جاي تو ميداشتن كمتر تلفات ميداديم
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۸:۵۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
جناب آقای نمکی مردم ایران زحمتها و تلاش بی دریغ شما رو دیدند و متوجه شدند همه قدردانیم و همچین شایعه ای رو نه قبول میکنیم نه گوش میکنیم چرا همواره دلسوزانه و پدرانه با هجمه ها و فشارهای زیاد از هر ارگان پشت مردم را خالی نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
عیبی نداره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
با سلام
نیازی به این همه آسمان ریسمان بافتن و تعریف از خود نبود. یک کلام ختم کلام می فرمودند مسئولین محترم قضایی لطفا رسیدگی نمایند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
من تو یه برنامه دیدم خود آقای نمکی گفت من قبلا شکارچی بودم
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۸:۲۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
با سلام خدمت همگی
جناب آقای دکتر نمکی وزیر پاک و زحمتکشی است فقط خواهشمند است جولان پزشکان و مخصوصا پاتولوژیست ها را در وزارت خانه تحت امر خودشان را بگیرد که سر به هوا زده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشتاس
۱۸:۱۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
.وزیر عالی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
امیدوارم که شایعه باشد وگرنه خدا خودش رحم کنه کسی در این پست حساس پسرش اینکاره باشه انشاالله که اشتباه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
امیدوارم که شایعه باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
تا کی
Iran (Islamic Republic of)
شاه محمدی
۱۷:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیر با صراحت خواستار پیگیری از رئیس قوه قضائیه شده اگه بعد رسیدگی مشخص بشه که دروغ بوده،خطیب ساده لوح باید توبه نصوح کند وبرای همیشه وعظ و خطابه را کنار گذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
امام جمعه نباید حرف بدون مدرک وشایعه بزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
امام جمعه نباید حرف بدون مدرک وشایعه بزند اگر مدرک ومستندی ندارد باید قوه قضاییه برخورد کند اگر غیر از این باشد سنگ روی سنگ بند نخواهد شد اتهام بدون مدرک جرم است از امام جمعه بدتر تهمت به شخص خدمتکار به کشور در انهم به وزیر با کفایت ودلسوز جرم نابخشودنی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
لطفا قوه قضاییه برای دفاع و جلوگیری از گسترش شایعه با صراحت وارد شود و گزارش خود را بدون جانبداری اعلام نماید از آنجا که اینگونه مطالب برای مردم مشغولیت فکر و تضعیف نظام و سخت شدن دفاع در این خصوص را ایجاد نموده است به محکوم کردن طرف نا حق قضیه شایعه مطرح شده حتی با یک اخطار که مردم متوجه شوند اقدام عاجل و فوری نماید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
ببخشید اشتباهی منفی دادم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
برو. هههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
شایعه اس قلبم میگه شایعه اس ولی خوشم نیومد جلو بازگشایی مدارس رو نگرفتی
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۱۷:۵۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
این بنده خدا که کاره‌ای نیست، ایشون فقط التماس میکنه که نکنید، آقای رییس بی توجه به التماس ایشون انجام میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
نمکی هیجکاره س دستور دهنده روحانی روحانی همیشه با تصمیمات روحانی مهالفه اما کاری از دستش برنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
نادر تبریزی
۲۱:۴۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
درحال حاضر مدرسه بهترین مکان امن در بین مکان های اجتماعی است
چون خود از نزدیک چندین مدرسه را بازدید کرده و رعایت فاصله و پروتکل ها را مشاهده کرده ام
در ضمن باز شدن مدرسه ها خانواده ها را خانه نشین کرده و
مسافرت های خطرناک را به حداقل رسانده
شادو پیروز باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
شایعه اس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
وزیر بهداشت بهتر از این نبوده و نداریم .
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۷:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
آقای نمکی عالی هستن متاسفم بر تو سر کسی که این شایعه رو گفته
-
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
آقای وزیرزحمت کش! مطالبات کادر درمان چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
اینقدر حرص نزن. دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره.. جنابعالی اگه کارگر بودی و چند ماه حقوق نمیگرفتی چیکار میکردی..!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
دستگاه ای تو کشور نیست سازمان بدون حمایت از مصرف کننده بخواهد شما در کشور چه خبر هرکه در بازار کشور هر قیمتی اجناس را می فروشد شاید حمایت از سوداگران دلال ها فساد کران می کند ما خبر نداریم مثل خودرو ده درصد از قیمت کارخانه کو مثل تخم مرغ اجناس دیگر چرا برخورد نمی شود تا که بی عدالتی بس کنید چرا آرامش به بازار بر نمی کرد مسولبن از خواب بیدار نمی شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
چرا بعضی همچنین بی پرده سخن از تریبون جایگاهی معنوی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
خدمت؟ منم دارم به مملکت خدمت می کنم کار ندارم شغل ندارم، یه تیکه زمین تو این مملکت حق من نیست، خانه ندارم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
در زمانیکه کار نداری چه خدمتی داری به این مملکت میکنی نکنه فقط در اینترنت سیر میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
هر دم از این باغ بری می رسد
Iran (Islamic Republic of)
Abc
۱۶:۰۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
حتی اگر اختلاصی در کار نباشه که بعید هست، رانت که وجود داره. چطوره که فرزند وزیر بهداشت تو کار ساخت بیمارستانه. این رانت نیست؟ فرزندان وزیر دارایی در کار صادرات و واردات، وزیر صمت در کار کارخونه و ساخت و ساز، اون یکی تو کار دارو و.... چطوره که فرزندان همه وزرا دست در بیت المال دارن؟ ارث باباشونه یا لایق تر از بقیه هستن؟ ژنشون خوبه ؟
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۱۷:۰۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اگر سواد داشتی و می فهمیدی اختلاس را با صاد نمی نوشتی.
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۷:۵۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
داره میگه بیمارستان نمیسازه، دوباره بخون
Iran (Islamic Republic of)
سیدوحید
۱۸:۱۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
ببین دردش چیه کاری با سوادش نداشته باش. باسواد!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
تا نباشد چیزکی ، نگویند چیزها .
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۰:۵۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اشتباه تایپی بوده نه از روی بیسوادی بجای حاشیه اصل مطلب رو ببین دوستمان چی گفتن
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۲۱:۲۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
خ.اهسا مطالب رو دقیق بخونین بعد اطهارنربفرمایین.ایشون گفتن پسر من پیمانکار نیست بعد اونوقت شما میگین از رانت پیمانکارشده؟؟؟؟!!!!
واقعا درعجبم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
تو کی بودی تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
دوست عزیز اگه پاسخ وزیر رو میخوندی میدیدی که گفته اصلا فرزندش در کار ساخت و ساز نیست. نه پیمانکاره نه بیمارستان ساخته نه پول گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اقای دکتر نمکی انسان بسیار شریف وبزرگواری هستن خدمات صادقانه ایشان در مبارزه با بیماری کرونا بسیار ارزشمند بوده است امام جمعه ای که این سخنان را بدون بررسی ومدرک زده باید عذر خواهی وجوابگو باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
خودش گفت پسرش اصلا پیمانکار نیست.بادقت بخون و تهمت نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
مبارک است ، انشاا.‌‌‌.. !!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
دمت گرم وزیر با معرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
واقعا همچین آدم پرهیزگاریه!خوش به حالش. قوه قضاییه برخورد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
تانباشدچیزکی مردم نگویندچیزها
آخرین اخبار