رئیس فدراسیون اسکیت: خواهان حمایت بیشتر از ورزشکارانمان توسط مسئولان هستیم

محمدرضایی (رئیس فدراسیون اسکیت) درباره دغدغه‌های این رشته ورزشی در شرایط کرونایی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مطالبات این فدراسیون از ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: از ستاد مقابله با کرونا در ورزش تشکر می‌کنم که مطالبات فدراسیون‌های مختلف را می‌شنود. ما با توجه به شرایط خاصی که شیوع  ویروس کرونا ایجاد کرده است، خواسته‌های خود و دغدغه‌هایی را که در فدراسیون اسکیت وجود دارند را به مسئولان گفته ایم.

رئیس فدراسیون اسکیت افزود: درباره راه اندازی بهتر فعالیت‌ها و حمایت از ورزشکاران در سطح ملی و استانی درخواست‌هایی داشتیم تا بتوانیم امید و انگیزه را در ورزشکاران زنده نگه داریم.

محمدرضایی تصریح کرد: با توجه به این که فدراسیون‌های مختلف، سال‌ها است ورزشکاران خود را تحت پوشش بیمه ورزشی قرار می‌دهند، تقاضا کردم در صورت امکان دستوری مبنی بر حمایت از باشگاه‌های ما به صورت ارائه بسته‌های پیشنهادی صادر شود و پک‌های بهداشتی را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهیم تا بتوانیم مقداری از دغدغه‌های مالی آن‌ها را رفع کنیم.

رئیس فدراسیون اسکیت درباره فعالیت ورزشکاران این رشته گفت: با توجه به این که در فدراسیون ما اکثر رشته‌ها به شکل انفرادی و در محیط باز، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی مناسب و شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شوند؛ قاعدتا منع قانونی نداریم. اما باز هم از ستاد مقابله با کرونا تقاضا کردیم این موضوع را به شکل رسمی و مکتوب به ما ابلاغ کنند تا بتوانیم خدمات مناسب تری را به ورزشکاران ارائه کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: ورزشکاران ما تمرینات خود را شروع کرده اند و باشگاه‌ها باز هستند. بر اساس مکاتباتی که با وزارت ورزش و جوانان داشتیم، مجوز انجام تمرینات با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ما داده شد. دوره‌های آموزشی و مسابقات را تا امروز به صورت مجازی برگزار کردیم که با استقبال خوبی مواجه شدند. رعایت اصول بهداشتی در شرایط فعلی از اهم واجبات است. باید بدون استثنا تمامی شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار