رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از حضور ۵۲ دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی خبر داد و گفت: طی این جشنواره ۱۰ دستگاه برگزیده استان معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت آذربایجان‌شرقی به تشریح فرآیند ارزشیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی پرداخت و گفت: امسال ۱۰ دستگاه برگزیده را خواهیم داشت که طی یک پروسه ۶ ماهه ارزشیابی شده‌اند.

او افزود: از این ۱۰ دستگاه، تعداد پنج دستگاهی که بیشترین امتیاز را از مجموع امتیازات عمومی و اختصاصی کسب کنند، دو دستگاهی که در طی دو سال گذشته امتیازات رو به رشدی داشته و سه دستگاهی که خدمات برتر را ارائه داده باشند معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، گفت: جشنواره شهید رجایی را طی شهریورماه با حضور آقای استاندار برگزار و سعی خواهیم کرد از ابزار‌های مجازی برای اطلاع‌رسانی استفاده کنیم.

بهبودی گفت: در خصوص نحوه برگزاری جشنواره با توجه به شرایط کرونایی با رعایت ضوابط بهداشتی مربوطه در چارچوب ضوابط ابلاغی ستاد ملی کرونا اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار