مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: ساعت حضور دانش آموزان دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم و مدارس خاص از ابتدای هفته آینده در مهاباد تغییر می‌کند.

کامبیز شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد با اشاره به تغییر برنامه حضور دانش آموزان از ابتدای هفته آینده، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در مدارس ابتدایی سه زنگ سی دقیقه‌ای خواهیم داشت که بین آن‌ها دو زنگ تفریح ۱۰ دقیقه‌ای خواهد بود.

شاوله اضافه کرد: در مدارس متوسطه اول و دوم نیز سه زنگ ۳۵ دقیقه و دو زنگ تفریح ۱۵ دقیقه‌ای مجموع زمان حضور دانش آموزان در مدارس است.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول در مهاباد همچنین اذعان کرد: مدارس خاص که ساعت مکمل دارند، می‌توانند چهار زنگ ۳۵ دقیقه‌ای در کلاس حضور و بقیه ساعت‌ها را تدریس مجازی داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد ضمن تقدیر و قدرانی از زحمات تمام مدیران برای آماده سازی مدارس و شروع سال تحصیلی، تصریح کرد: با تلاش‌های مربیان و مدیران در مدارس هم فاصله‌ی اجتماعی رعایت شده و هم تمامی دانش آموزان از ماسک استفاده می‌کنند.

شاوله یادآور شد: حضور دانش آموزان در مدرسه اختیاری است و دانش آموزانی که در مدرسه حضور پیدا نمی‌کنند می‌توانند از شبکه دانش آموزی شاد و یا محتوا‌های موجود استفاده کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.