مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت:تعداد ۱۷۴ بسته مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند در شهر‌هایی از استان که وقف با نیت کمک به دانش آموزان بی بضاعت داشتند، توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام محمد کاروندمدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند در استان در حال اجراست، گفت: در سنندج، بیجار و قروه موقوفاتی با نیت کمک به دانش آموزان بی بضاعت وجود دارد.

او افزود: در قالب طرح مهر تحصیلی بسته‌های اهدایی شامل لوازم التحریر، کیف و وسایل بهداشتی همچون ماسک تهیه شده که در حال توزیع آن بین دانش آموزان در این سه شهرستان هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از توزیع ۱۷۴ بسته مهر تحصیلی در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۷ بسته بین دانش آموزان نیازمند شهرستان بیجار، ۹۷ بسته در سنندج و ۴۰ بسته هم در قروه اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام کاروند ارزش ریالی این تعداد بسته را ۲۴۵ میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: دانش آموزان نیازمند مشغول به تحصیل در مدارس حاشیه این سه شهر شناسایی شدند و توزیع بسته‌ها از زمان بازگشایی مدارس در این استان شروع شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.