مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: در بازگشایی مدارس و موقع حضور دانش آموزان در مدارس حداکثرسخت گیری در اجرای اصول بهداشتی لازم وضروری است.

  یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و تشکر از همکاری کلیه مدیران مدارس در امر بازگشایی مدارس، برمطالعه شیوه نامه بازگشایی مدارس از سوی مدیران و اجرای موارد آن در رعایت اصول بهداشتی و زمان بندی کلاس‌ها به صورت حضوری و غیر حضوری تاکید کرد.

او با اشاره به اینکه اولیاء دانش آموزان شریک راهبردی آموزش و پرورش هستند، گفت: آرامش والدین در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان ضروری است بنابراین مدیران مدارس با فراهم آوردن شرایط لازم نگرانی آنان را رفع کنند.

معتوکی در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ روشی جایگزین آموزش حضوری نخواهد شد، تصریح کرد: استفاده از فناوری نوین و بستر شاد فرصت مغتنمی است برای ادامه و تعطیل نشدن آموزش در شرایط خاص کرونا ویروس است.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتباط والدین با مسئولین مدرسه، گفت: خانه و مدرسه به عنوان دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت است بنابراین ارتباط مستمر مدیران با معلمان و معلمان با دانش آموزان و والدین آنان لازم و ضروری است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه ریزی فرایندی است که براساس آن اهداف، برنامه‌ها و کار‌ها سازماندهی و ساماندهی خواهد شد، ادامه داد: مدیران مدارس و معلمان با ارائه برنامه و اهداف مورد نظر خود سال تحصیلی را آغاز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.