هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال با برگزاری ۷ بازی و استراحت تیم شهروند اراک از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر والیبال ایران (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) در سال ۱۳۹۹ طبق شیوه‌نامه‌های بهداشتی از امروز آغاز می شود. رشته والیبال همانند فوتبال علاقه‌مند‌ان و طرفداران خاص خود را دارد، اما فصل جدید لیگ برتر والیبال هم بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

در هفته نخست این رقابت‌ها تیم‌های شهرداری ورامین، سایپای تهران، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان اصفهان، شهرداری گنبد، فولاد سیرجان و لبنیات هراز آمل میزبان حریفان خود خواهند بود.

شهرداری ورامین - شهرداری قزوین

تیم والیبال شهرداری ورامین در سال ۹۴ با نام متین ورامین برای اولین بار پا به لیگ برتر والیبال گذاشت و عملکرد خوبی داشت. تیم والیبال شهرداری ورامین در سال ۹۶ از متین ورامین به شهرداری ورامین تغییر نام داد و در لیگ برتر با این نام به کار خود ادامه داد. شهرداری ورامین ۲ قهرمانی و یک نایب‌ قهرمانی در لیگ برتر، ۲ قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا و یک مقام پنجمی در جام باشگاه‌های جهان دارد.

مجید تابش نژاد هدایت تیم والیبال شهرداری ورامین در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده دارد. این تیم در ورزشگاه شهید گل عباسی از حریفان میزبانی خواهد کرد.

تیم والیبال شهرداری قزوین هم که به دلیل بدهی‌ از رقابت‌های لیگ برتر خط‌ خورده بود با تلاش مسئولان این باشگاه و تعهد در خصوص پرداخت بدهی‌های خود دوباره به لیگ برتر بازگشت و در بازی اول در برابر تیم والیبال شهرداری ورامین قرار خواهد گرفت.

مسعود آرمات هدایت تیم والیبال شهرداری قزوین را در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده دارد.

داور اول: وحید پور کاشیان، داور دوم: مرتضی علائی، ناظر فنی: یونس حسن‌زاده و ناظر داوری: محمدحسین شفقی

سایپای تهران - هورسان رامسر

تیم والیبال سایپا از تیم‌های قدیمی و موفق ایران است و تاکنون توانسته ۶ عنوان نایب‌ قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران کسب کند، اما هرگز موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است.

هدایت تیم والیبال سایپا در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده مصطفی کارخانه است و این تیم در خانه والیبال تهران از حریفان میزبانی خواهد کرد.

لیگ برتر والیبال/ از شهرآورد ارومیه تا بازی خطرناک هورسان _سایپا

تیم والیبال هورسان رامسر که اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند مشکلات زیادی دارد. نماینده رامسر به دلیل ابتلای ۱۱ بازیکن تیمش به ویروس کرونا، شرایط مناسبی برای برگزاری این دیدار ندارد، اما با اعلام فدراسیون در صورت غیبت تیم هورسان، باخت منفی برای این تیم ثبت می شود.

تیم والیبال هورسان رامسر برای دیدار مقابل سایپا در هفته نخست لیگ برتر والیبال تنها با ۶ بازیکن راهی تهران شده است. هدایت این تیم در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده عارف باقر زاده است.

داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: مهدی نویدی، ناظر فنی: احمد دامغانی نژاد، ناظر داوری: خلیل یگانه مجد و ناظر ویژه: سعید درخشنده

شهرداری ارومیه - آذر باتری ارومیه

تیم والیبال شهرداری ارومیه یکی دیگر از تیم‌های قدیمی و موفق ایران است. از سال‌ ۱۳۴۵ ارومیه وارد والیبال ایران شد. پاس ارومیه، مقاومت، سمن سو، آذر پیام، پگاه ارومیه، فولاد و شهرداری ارومیه، تعدادی از نام‌هایی هستند که نماینده ارومیه تاکنون به خود دیده است. تیم والیبال شهرداری ارومیه تاکنون توانسته ۲ عنوان نایب‌ قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران کسب کند، اما هرگز موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است.

هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده پیمان اکبری است و این تیم در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه از حریفان میزبانی خواهد کرد.

تیم والیبال آذر باتری ارومیه اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند. این تیم در هفته اول رقابت‌ها ۲ بازیکن کرونایی دارد، اما با این حال برای رویارویی با شهرداری آماده است و می‌خواهد در لیگ برتر والیبال ۹۹ به نوعی شگفتی‌ساز شود. حضور آذر باتری ارومیه در لیگ برتر رقابت‌های این فصل را جذاب خواهد کرد.

هدایت تیم والیبال آذر باتری ارومیه در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده ساسان خداپرست است. این تیم هم در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه از حریفان میزبانی خواهد کرد.

داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: محمدرضا آقایی، ناظر فنی: بهرام سلیمانی و ناظر داوری: علی یاوری

لیگ برتر والیبال/ از شهرآورد ارومیه تا بازی خطرناک هورسان _سایپا

فولاد مبارکه سپاهان - خاتم اردکان

تیم والیبال سپاهان برای اولین بار در سال ۹۷ وارد رشته والیبال شد و در اولین سال حضور خود در لیگ دسته یک با ترکیبی بومی و با ۱۲ پیروزی مستقیماً به لیگ برتر صعود کرد.

هدایت تیم والیبال سپاهان در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده رحمان محمدی راد است. این تیم در ورزشگاه نقش جهان از حریفان میزبانی خواهد کرد.

تیم والیبال خاتم اردکان ابتدا با نام شفق فعالیت خود را شروع و سال ۱۳۹۴ به لیگ برتر صعود کرد. این تیم با نام آرمان اردکان در لیگ برتر شرکت کرد و در ادامه این تیم از آرمان اردکان به خاتم اردکان تغییر نام داد. این تیم یک نایب قهرمانی در لیگ برتر والیبال و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا دارد.

هدایت تیم والیبال خاتم اردکان در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده فرهاد نفر زاده است. این تیم در ورزشگاه آیت‌الله خاتمی از حریفان خود میزبانی خواهد کرد.

داور اول: احمد سرمست، داور دوم: قادر صادقی، ناظر فنی: محمدحسن خوش‌دل و ناظر داوری: امیدوار حاتمی

شهرداری گنبدکاووس - شهداب یزد

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس سال ۱۳۹۰ تأسیس شد. شهرداری گنبد در اولین فصل حضور خود در سوپر لیگ والیبال ایران در ۲۶ مسابقه با ۱۳ پیروزی و ۱۳ باخت در رده هفتم قرار گرفت.

هدایت تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده عظیم جزیده است. این تیم در ورزشگاه المپیک از حریفان خود میزبانی خواهد کرد.

لیگ برتر والیبال/ از شهرآورد ارومیه تا بازی خطرناک هورسان _سایپا

تیم والیبال شهداب یزد در لیگ برتر ۹۹ شرایط بسیار خوبی دارد. این تیم رقابت نزدیکی با تیم‌های شهرداری ورامین و آذر باتری خواهد داشت. هدایت تیم والیبال شهداب یزد در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده محمد عمده غیاثی است.

داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: اسماعیل رزقی، ناظر فنی: مسعود یزدان‌پناه و ناظر داوری: علی‌اصغر حاج‌کاظمی

فولاد سیرجان - راه یاب ملل کردستان

تیم والیبال فولاد سیرجان برای اولین بار سال ۱۳۹۶ با اسم گل گهر سیرجان فاتح لیگ دسته یک و راهی لیگ برتر شد. در ادامه راه این تیم از گل گهر سیرجان به فولاد سیرجان تغییر نام داد.

هدایت تیم والیبال فولاد سیرجان در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده رضا تندوران است. این تیم در ورزشگاه سردار سلیمانی از حریفان میزبانی خواهد کرد.

داور اول: محمد عشق دوست، داور دوم: میثم پارسه، ناظر فنی: شهباز صدری و ناظر داوری: بهروز جعفری

لبنیات هراز آمل - پیکان تهران

تیم والیبال لبنیات هراز آمل سال ۱۳۹۹ تأسیس شد. این تیم جایگزین تیم والیبال کاله آمل دیگر نماینده شهر آمل شده است.

هدایت تیم والیبال لبنیات هراز آمل در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده بهروز عطایی است. این تیم در ورزشگاه پیامبر اعظم (ص) آمل از حریفان  میزبانی می کند.

لیگ برتر والیبال/ از شهرآورد ارومیه تا بازی خطرناک هورسان _سایپا

پیکان تهران یکی از پرافتخارترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال است. این تیم در سال ۱۳۴۸ وارد رشته والیبال شد و در مدت حضور خود در مسابقات لیگ برتر عنوان های زیادی را کسب کرده است. پیکان ۱۲ قهرمانی و ۵ نایب‌ قهرمانی در لیگ برتر، ۷ قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و یک مقام سومی در رقابت‌های باشگاه جهان را به نام خود ثبت کرده است.

هدایت تیم والیبال پیکان تهران در لیگ برتر سال ۹۹ بر عهده محمد ترکاشوند است. این تیم در خانه والیبال تهران از حریفان خود میزبانی خواهد کرد.

داور اول: داود نافعی، داور دوم: مهرداد شوشتری، ناظر فنی: نادر انصاری و ناظر داوری: اسماعیل صباغ


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار