مردم سوریه در حومه شهر قامشلی در حسکه علیه اشغالگری آمریکا و ترکیه تظاهرات کردند و با به آتش کشیدن پرچم آمریکا خواستار اخراج نظامیان تروریست آمریکایی و ترکیه‌ای شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، مردم سوریه در حومه شهر قامشلی در جنوب غرب استان حسکه امروز در تظاهراتی در مرکز این شهرک علیه اشغالگری آمریکا و ترکیه شعار دادند و با به آتش کشیدن پرچم آمریکا خواستار اخراج نظامیان تروریست آمریکایی و ترکیه‌ای و شبه‌نظامیان و تروریست‌های وابسته به آن‌ها از خاک سوریه شدند.

ساکنان شهرک الدمخیه کبیره و روستا‌های اطراف آن در حومه شهر قامشلی همچنین با حمل پرچم‌های سوریه و تصاویری از بشار اسد، رئیس‌جمهور کشورشان، بر حمایت خود از ارتش این کشور تاکید کردند.


بیشتر بخوانید:


تظاهرکنندگان ضمن تقدیر از کشور‌های متحد سوریه در جنگ با تروریسم تاکید کردند که تنها راه حل بیرون کردن اشغالگران مقاومت مردمی است که نخستین جرقه آن در قامشلی و دیرالزور زده شده است. آن‌ها بر حمایت خود از مقاومت اعضای دو قبیله البکاره و العکیدات در استان دیرالزور علیه اشغالگران آمریکا و شبه‌نظامیان عضو گروه نیرو‌های دموکراتیک سوریه تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات همچنین رفتار‌های ارتش اشغالگر و تروریست آمریکا و شبه‌نظامیان کُرد را در سرقت نفت سوریه و محصولات کشاورزی کشاورزان شرق سوریه، محکوم کردند و گفتند که اشغالگران باید فورا خاک سوریه را ترک کنند.

تظاهرکنندگان همچنین تحریم‌های آمریکا علیه سوریه را محکوم و تاکید کردند که این تحریم‌ها برای به زانو درآوردن ملت سوریه و انصراف آن‌ها از حرکت در خط مقاومت و دفاع از حقوق عربی است، اما حمایت کشور‌های دوست سوریه تاثیر بزرگی در ناکام‌گذاشتن تحریم‌های ظالمانه علیه سوریه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سوریه مهمترین عضو محور مقاومته و طبیعیِ فشار زیادی روش باشه.
_اما مردم سوریه بدانند فتح بزرگی در راهه
آخرین اخبار