معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: پروژه مجموعه ورزشی شهدای تاکسیرانی به اتمام رسید و همزمان بهره‌برداری این مجموعه در بلوار توس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن نوری معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه پروژه ساخت مجموعه ورزشی شهدای تاکسیرانی از مهرماه سال ۹۶ کلید خورد، گفت:  این مجموعه ورزشی به منظور تعمیم و توسعه ورزش همگانی برای شهروندان و کارکنان مجموعه شهرداری مشهد در مساحت ۲هزار و۳۱۵ متر مربع ساخته شده است.

او در ادامه افزود: این مجموعه دارای سالن‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال با متراژ هزار و ۲۰۰ مترمربع و سالن بدنسازی هزار و ۱۱۵ متر مربع در دو طبقه ساخته شده است.

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به این موضوع که توسعه ورزش همگانی در دستورالعمل کار معاون سلامت و تربیت‌بدنی قرار دارد، ادامه داد: آنچه که در حوزه عدالت توزیعی در ارائه خدمات ورزشی به تمام شهروندان مشهدی حائز اهمیت است این است امکانات ورزشی در تمام نقاط شهر به‌گونه‌ای باشد که نیاز‌های آنان به منظور دسترسی به امکانات ورزش کم‌هزینه برای داشتن زندگی سالم و با نشاط مهیا باشد.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.