رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرح دو فوریتی جهش و رونق تولید مسکن در جلسه علنی فردای مجلس خبر داد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود از بررسی طرح دو فوریتی جهش و رونق تولید مسکن در جلسه علنی فردای مجلس خبر داد.

متن این مطلب به شرح زیر است:

هستیم بر آن عهد که بستیم

به یاری خداوند متعال و با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند مسکن اساس زندگی است، در سال جهش تولید فردا طرح دو فوریتی جهش و رونق تولید ‎مسکن را به صحن مجلس خواهیم برد. با همراهی ‎مجلس انقلابی و جهادی ان شاءالله شاهد گشایش واقعی در حوزه مسکن خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
عباس گودرزی
۰۹:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام تا وقتی دلالی از گردونه مسکن خارج نشود از نظر عقلی و علمی وضعیت مسکن درست نخواهد شد . البته جاهلان و سود جویان این را نمی فهمند . چون منافع آنها در دلالی است . لذا طرح دو فوریتی باید بگونه ای باشد که اول اینکه هیچ کسی حق بیشتر از نیاز خود و اعضای خانواده نباید مسکن ، مغازه و زمین مسکونی داشته باشد مگر اینکه مالیات آن را بر اساس ارزش افزوده ملک و قیمت سرمایه ای آن بصورت پلکانی پرداخت کند ( یعنی هر چه بیشتر ملک داشته باشد مالیات بیشتر بدهد ) . چون هزینه زیادی از بیت المال برای ترافیک ، امنیت ، فضای غصب شده ، حریق و ... در قبال هر مسکن تحمیل می گردد . لذا دولت موظف است این هزینه را از غاصبان املاک دریافت کند . البته اگر با آنها شریک نباشد .
آخرین اخبار