پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت و اتفاقات رخ داده در فوتبال کشورمان توضیحاتی ارائه کرد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات گل محمدی مبنی بر استعفایش بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: مدیریت باشگاه پرسپولیس باید مشکلات را حل کرده و با درایت بتواند گل محمدی را حفظ کند تا او با قدرت هدایت تیم خود را در فصل آینده برعهده بگیرد.

او ادامه داد: سرمربی پرسپولیس خواسته‌هایی دارد که مدیرعامل باشگاه باید آن‌ها را برآورده کند و این موضوع معقول نیست که مسئولان از تیم خود قهرمانی می‌خواهند، اما بستر مناسب  را برای موفقیت فراهم نمی‌کنند.  

بازیکنان جذب شده در لیست گل محمدی بودند 

درخشان درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظرم تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده است. همچنین این بازیکنان در لیست گل محمدی بودند که مدیریت باشگاه برای جذب آن‌ها اقدام کرده است. ان شاالله نفرات جذب شده بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.  

او درباره اینکه جدایی ترابی و علیپور به  تیم پرسپولیس ضربه نمی‌زند، بیان کرد: قاعده فوتبال همین است و یک بازیکن ۱۰ سال در یک تیم نمی‌ماند و با دریافت پیشنهاد خوب از تیم قبلی خود جدا می‌شود. البته مدیریت باشگاه پرسپولیس قبل از جدایی بازیکنان شاخص باید تمهیداتی در نظر بگیرد  و نفرات جایگزین  خوبی جذب کند تا تیمش دچار مشکل نشود.  

بازیکن خارجی با کیفیت وارد فوتبال کشورمان نمی شود 

پیشکسوت پرسپولیس درباره قانون ممنوعیت جذب خارجی‌ها اظهار کرد: به نظرم این قانون یکسری اشکالات دارد، اما بهتر است  تیم‌های فوتبال کشورمان بر روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کرده و از  آن‌ها در بازی‌ها استفاده کنند. بازیکن خارجی با کیفیت  جذب نمی‌شود، به همین علت بهتر است خارجی‌ها در فوتبال کشورمان حضور پیدا نکنند.

درخشان: گل محمدی با درایت مدیریت پرسپولیس باید حفظ شود/ رحمتی و نویدکیا نباید وارد چرخه مربیگری می‌شدند

مسئولان اجازه ورود استراماچونی به فوتبال کشورمان را ندهند 

درخشان درباره اینکه قرار است قانون منع ورود خارجی‌ها به خاطر حضور استراماچونی در ایران تعلیق شود، گفت: به نظرم این قانون باید برای همه تیم‌ها به صورت یکسان اجرا شود و مسئولان فوتبال نباید استثنا قائل شوند و اجازه ورود استراماچونی به فوتبال کشورمان را  بدهند.  

با درجه بندی مبلغ قراردادها دست دلالان کوتاه می شود 

او درباره عقد قرارداد‌های میلیاردی در بازار نقل و انتقالات بیان کرد: معتقدم  اشکال در قرارداد بستن با بازیکنان است و ارزیابی فنی خوبی برای جذب بازیکنان صورت نمی‌گیرد. همچنین مبلغ قرارداد بازیکنان باید براساس درجه بندی سطح فنی شان تعیین شود تا شاهد پرداخت رقم‌های نجومی به بازیکنان بی کیفیت نباشیم. زمانی که مبلغ قرارداد‌ها درجه بندی شود در آن صورت دست دلالان در نقل و انتقالات کوتاه می‌شود.  

درخشان درباره نخستین تجربه مربیگری نویدکیا و رحمتی در لیگ برتر فوتبال گفت: ما برای انجام هر کاری باید منطق و استدلالی داشته باشیم و  یک شبه نویدکیا و رحمتی نباید وارد چرخه مربیگری می‌شدند، چرا که مهره سوزی صورت می‌گیرد. البته آرزویم این است که این ۲ نفر در عرصه مربیگری موفق شوند، اما آن‌ها باید مراحلی را طی می‌کردند و بعد هدایت تیم‌های لیگ برتری را برعهده می‌گرفتند.  

او در پایان درباره وضعیت نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: به نظرم نمایندگان کشورمان در آسیا کار سختی پیش رو دارند، اما امیدوارم آن‌ها به موفقیت برسند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
حتما جنابعالی بجاشون بایدانتخاب میشدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
بلی. اقای رحمتی و نوید کیا زود است برای مربی گری .
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۱:۱۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
در فوتبال نباید وجود ندارد هر کسی وارد شد باید تا آخر برود حماقت ناقص که به درد نمی خوردمثلا یک موسیقیدان مستعد خود را به اوج می رساند وکامل می شود هرچند راه این دو صد درصد جدا از یکدیگرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
حتما تو را میکردن مربی سپاهان یا شهر خودرو تیماشون رو می‌فرستاد دسته 2
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
ما نفهمیدیم ایشان ،مربی یا کارشناس یا مدعی العموم هستند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
خودتم اضافی هستی
آخرین اخبار