رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: سختی کار تکنسین‌های اورژانس لحاظ می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۹ کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز بازدید کرد.

کولیوند در این بازدید گفت: به طور جدی در حال پیگیری حق الزحمه پرداختی به نیرو‌های اورژانس و ارتقا امور رفاهی این عزیزان از طریق مجلس شورای اسلامی، هیئت دولت و وزارت بهداشت هستیم و با جدیت به دنبال سختی کار ویژه تکنسین‌های اورژانس هستیم که نیرو‌های خدوم اورژانس پیش بیمارستانی نیز بتوانند از مزایای قانون مشاغل سخت و زیان آور بهره‌مند شوند.

او در حاشیه بازدید خود از این مرکز و مشاهده طرح در حال ساخت اورژانس هوایی مستقل این استان ضمن تاکید بر بهره برداری هرچه سریع تر از این طرح گفت: اورژانس هوایی البرز بهترین و فعال‌ترین اورژانس هوایی در کشور است.

رئیس سازمان اورژانس کشور از تقویت ناوگان اورژانس زمینی استان البرز خبر داد گفت: خرید هزار دستگاه آمبولانس در کشور در حال انجام است که حتما تقویت ناوگان اورژانس زمینی البرز نیز در دستور کار اورژانس کشور قرار دارد چرا که نیاز است تعداد زیادی از پایگاه‌های اورژانس این استان به دو کد مجهز شوند. همچنین به زودی نزدیک به ۳۰ عدد موتور لانس نیز به ناوگان اورژانس البرز افزوده می شود.

بیشترین حوادث ترافیکی و جاده‌ای در استان البرز اتفاق می‌افتد و نیاز است زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی به ویژه اورژانس پیش بیمارستانی تقویت شود.

استان البرز حداقل به ۲۲ پایگاه دیگر نیاز دارد که امسال برنامه ریزی شده است ۵ پایگاه دیگر به ظرفیت استان افزوده شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.