معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ازشناسایی تخلف ۹۷ میلیون ریالی یک شرکت فنی مهندسی در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در پی شکایت کتبی یکی از شهروندان به ستاد خبری این سازمان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی یک شرکت فروش و خدمات پس از فروش آسانسور گروهی از بازرسین برای بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

او افزود: بازرسان این سازمان، پس از بررسی مدارک و مستندات موجود و همچنین نظریه کارشناسان رسمی دادگستری گرگان تخلفات کم فروشی و تقلب در کسب این شرکت محرزشد.

این مقام مسئول گفت: پرونده تخلف این واحد به مبلغ ۹۷ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۴۰۷ ریال تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

او همچنین با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکت‌های فنی و مهندسی خواست: با رعایت قوانین و مقررات مصوب، شیوه نامه‌های مربوط به ارائه خدمات را رعایت کرده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

او گفت: سامانه تلفنی ۱۲۴، پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان است و شهروندان با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد رابه بازرسان این سازمان گزارش کنند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.