رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خواستار حمایت مطلوب از نیرو‌های تولید و صنعت با توجه به سیاست‌های کلان قوه قضائیه با هدف خدمت هرچه بهتر به مردم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جلسه ویدئو کنفرانس معاونین دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، رؤسای بخش‌های قضایی و دادستان‌های عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت مشهد با تأکید بر لزوم تعظیم شعائر دینی، گفت: همانگونه که رهبری معظم فرمودند عزاداری‌ها باید با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام شود و بحمدالله در دهه اول محرم شاهد وجود نظم تحسین برانگیز در میان هیأت‌های مذهبی و رعایت موازین بهداشتی اعلانی از ناحیه مسئولان امر توسط عزاداران حسینی بودیم، با توجه به درک بالا و بزرگواری مردم عزیز و تلاش مسئولان بحمدالله هیچگونه مشکل خاصی نداشتیم و مراسم و عزاداری‌ها در شرایط خوبی برگزار شد.

او با اشاره به لزوم اعمال نظارت مؤثر بر کلیه عملکرد‌ها افزود: همانگونه که در مرکز استان شاهد اعمال نظارت‌های همه جانبه توسط نهاد‌های نظارتی درونی هستیم در حوزه‌های قضایی نیز باید این رویکرد مورد توجه مدیران قضایی در شهرستان‌ها قرار گیرد و در عین حال باید عملکرد افراد و واحد‌ها به صورت مقایسه‌ای هم نسبت به مدت مشابه گذشته و هم نسبت به سیاست‌های اعلانی از ناحیه ستاد مدیریت قضایی استان مورد بررسی قرار گیرد تا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از دادستان‌ها و مسئولان قضایی در شهرستان‌ها خواست تا با حفظ استقلال و شأن دستگاه قضایی با سایر مجموعه‌ها تعامل حداکثری داشته باشند و مردمی شدن فعالیت‌ها را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در این مراسم بر لزوم تلاش با هدف تبدیل تهدید‌ها به فرصت در مسیر خدمت به مردم بزرگوار تأکید کرد.

او ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط خدمتگزاران به مردم در دادسرا‌ها افزود: تمام تلاش ما باید بر تبدیل تهدید‌ها به فرصت برای خدمت هرچه مطلوبتر به مراجعان به ویژه در دوران اپیدمی کرونا متمرکز باشد.
بیشتربخوانید


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به اپیدمی کرونا ادامه داد: علی رغم وجود مشکلات متعددی که این ویروس در جامعه ما ایجاد کرد همکاران خادم ما تلاش زیادی داشتند تا این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنند و بحمدالله این اتفاق در بخش‌های مختلف روی داد.

درودی با اشاره به طرح تحول قضایی مورد تأکید ریاست قوه قضائیه بیان کرد: تأکید مدیریت قضایی استان اجرای دقیق برنامه‌های کلان قوه قضائیه است و بر همین اساس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان نیز فعالیت‌های خود را با هدف تحقق محور‌های برنامه تحول قضایی و منطبق با آن ساماندهی کرده است.

او تصریح کرد: دفاع از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرایم از جمله راهبرد‌های مهم مورد توجه همکاران ما در مواجهه با مسائل جاری است و بر این اساس شاهد کسب موفقیت‌های خوبی در ارائه خدمات به ویژه در زمینه حفظ حقوق بیت المال بوده‌ایم به نحوی که از وقوع تخلفات و جرایم احتمالی ممکن الحدوث پیشگیری به عمل آمده و از تضییع حقوق عمومی در بخش‌های مختلف جلوگیری شده است.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.