معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: چهار هزار مسکن روستایی با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض برای روستاییان شهرستان مرزی رازوجرگلان ساخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد روحانی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی  گفت: از این تعداد تاکنون برای ۲ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی رازوجرگلان پایان کار صادر شده و بقیه واحد‌ها نیز در مراحل پایانی ساخت است.

روحانی افزود: پارسال شاهد انقلابی در حوزه ساخت مسکن روستایی شهرستان بودیم به این جهت که از چهار هزار واحد بیش از سه هزار واحد آن در سال ۹۸ ساخته شد.

او با اشاره به اعطای تسهیلات کم بهره به متقاضیان ساخت مسکن روستایی اظهار کرد: وام ساخت و بازسازی مسکن روستایی از سال ۹۲ تا ۹۸ متغیر بود، ولی از سال ۹۸ به هر متقاضی تا سقف ۷۵۰میلیون ریال تسهیلات در قالب کمک‌های بلاعوض معیشتی، اجاره بها و احداثی داده شده است.


بیشتر بخوانید


روحانی افزود: در این بین ۲۱۰میلیون ریال از ۷۵۰میلیون ریال تسهیلات ساخت مسکن روستایی، کمک بلاعوض بوده است.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه به هر یک از متقاضیان ساخت مسکن روستایی، ۱۶۰ پاکت سیمان رایگان داده شده است، عنوان کرد: ارائه تمامی خدمات مهندسی و نقشه کشی مسکن‌های روستایی این شهرستان نیز رایگان بوده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.