رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان فارس گفت: هنرهای رزمی فارس همواره در مسابقات کشوری مدال های بسیاری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان فارس با اشاره به عملکرد درخشان هیات استان فارس ، بیان کرد: فارس به عنوان نگینی درخشان در بین برترین‌های کشور است.

او، درباره رشته آی کی دو نیز که در سال‌های اخیر با اختلافاتی در کشور همراه بوده، بیان کرد: با برگزاری نشست‌های تخصصی با بزرگان این رشته و به جود آمدن همدلی بین آنان تفاهم نامه‌ای تنظیم و به فدراسیون جهانی آی کی دو ارسال شد که ایران نیز موفق شد به عضویت فدراسیون جهانی در آید.

 بهتری، در خصوص رشته MMA که به صورت زیر زمینی انجام می‌شود، تصریح کرد: در جلساتی که با مسئولان وزارت ورزش داشتیم به منظور ساماندهی برآن شدیم تا رایزنی به منظور دریافت مجوز فعالیت mma به صورت آماتور از سوی وزارت ورزش و جوانان را پیگیری کنیم چرا که این رشته وارد کشورمان شده و جوانان زیادی به آن روی آورده اند که ما باید با صدور مجوز و کشاندن آن از زیر زمین‌ها به باشگاه‌ها بر آن نظارت کنیم تا به شکل درست انجام شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار