درخشش تکواندوکاران مازندرانی در رقابت‌های پومسه ساحلی دانمارک

تکواندوکاران مازندرانی موفق به کسب ۸ مدال از رقابت‌های بین المللی تکواندو پومسه ساحلی دانمارک شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رقابت‌های بین المللی پومسه ساحلی دانمارک به صورت مجازی و آنلاین و با حضور ۱۰۴ تکواندو کار شرکت کننده از ۲۵ کشور جهان و در ۴ رده سنی برگزار شد که در پایان، تکواندوکاران میاندرود و ساری، ۶ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز را از آن کردند.

در رده سنی نونهالان پسر، حسین یوسفی اسرمی و محمدطا‌ها حیدر بالاتر از حریفانی از آمریکا و استرالیا به ترتیب مدال طلا و نقره گرفتند.

یاسین زنده در رده سنی نوجوانان پسر، قهرمان شد. شرکت کنندگان آمریکایی و سنگاپوری در این رده سنی عنوان دوم و سوم را به دست آوردند.

در رده نونهالان دختر، نرجس شمسی، مدال طلا گرفت. پومسه رو آمریکایی، نایب قهرمان شد و تکواندوکارانی از مکزیک و ایتالیا، مقام سوم مشترک را کسب کردند.

یگانه اسدی هم در رده سنی نوجوانان دختر بر سکوی نخست ایستاد. حریف آمریکایی اسدی دوم شد و رقبای دانمارکی و ایتالیایی به صورت مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

نمایندگان تکواندو مازندران در بخش تیمی رقابت‌های مجازی تکواندو پومسه ساحلی دانمارک هم به ۲ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.

یاسین زندی، حسین یوسفی اسرمی و محمد طا‌ها حیدری، مدال آوران بخش تیمی رده سنی نونهالان بودند.

نرجس شمسی و یگانه اسدی هم در بخش نوجوانان دختر مدال تیمی را برای مازندران به ارمغان آوردند.

نیما مهربانی، علی یوسفی و سمیه حاجیان، هدایت تکواندوکاران مازندرانی را در رقابت‌های مجازی تکواندو پومسه ساحلی دانمارک بر عهده داشتند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار