معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: طرح نظارت و بازرسی برصنوف توزیع کننده نوشت افزار دانش آموزی ویژه بازگشایی مدارس در این استان تشدید شد.

طرح نظارت و بازرسی برتوزیع نوشت‌افزار به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا جمالی معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان گروه‌های گشت بازرسی از صنوف مربوط توزیع کننده لوازم تحریر به صورت ویژه در سطح بازار نظارت کرده و با تخلفاتی همچون گران‌فروشی، عرضه کالای قاچاق، کم فروشی، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور برخورد قانونی می‌کنند.

او عنوان کرد: کلیه مراکز عرضه لوازم التحریر، نوشت افزار و فروشندگان کیف و کفش موظفند با نصب اتکیت بر روی کلیه کالا‌ها و درج نرخ نامه انواع خدمات، صدور فاکتور رسمی از سوی واحد‌های صنفی برای مشتریان، رعایت نرخ‌های مصوب با درصد سود قانونی را رعایت کنند و همچنین از خرید و فروش هر گونه کالای قاچاق و تقلبی بپرهیزند.


بیشتر بخوانید

نوشت‌افزار فروشی‌های بوشهر خالی از شوق آغاز سال تحصیلی


معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از مردم خواست: هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحد‌های صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا تلفن ۱۲۴ گزارش دهند تا در اسرع وقت اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.