نماینده ادوار مجلس گفت: رهبر انقلاب چندین سال است که بر موضوع تحقق «اقتصاد مقاومتی» تاکید فراوانی کردند، اما متاسفانه دولت در اجرای آن رفوزه شده است.

در حال تکمیلشهاب نادری نماینده ادوار مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عملکرد دولت در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: طبیعتا اقتصاد مقاومتی در توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور تاثیر بسیار خوبی دارد.

او ادامه داد: مقام معظم رهبری هم چندین سال است که بر موضوع «جدی‌گرفتن اقتصاد مقاومتی» تاکید فراوانی کردند اما متاسفانه دولت در تحقق آن رفوزه شده است.

نماینده ادوار مجلس اضافه کرد: تاکید رهبر انقلاب بر مستقل بودن و اتکا به ظرفیت‌های داخلی بود اما دولت توانایی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور را نداشت.

نادری بیان کرد: امسال که سال جهش تولید است، دولت و مسئولان باید بهتر از قبل کار می‌کردند اما  توجهی نکردند، همچنین  لازم است که دولت و کمیسیون اقتصادی مجلس برای تحقق منویات رهبری مبنی بر جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی بیش از پیش فعالیت داشته باشند و تلاش کنند.

او تاکید کرد: ما به دنبال آرامش اقتصادی برای کشور هستیم اما در حال حاضر مردم نگران وضعیت اقتصادی خود هستند.

نماینده ادوار مجلس گفت: باید بدانیم که اقتصاد قوی به همراه خود اقتدار می آورد، البته برای تحمل شرایط اقتصادی توسط مردم باید از آنها تشکر کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار