بایزیدی گفت: با توجه به اینکه فراخوان شرکت در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» منتشر شد، هنرمندان مهابادی می‌توانند با ساخت آثار فاخر در این جشنواره حضور پیدا کنند.

بایزیدی رئیس انجمن سینمای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،اظهار داشت: فراخوان چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» منتشر شده است و این فرصت مناسبی برای هنرمندان مهابادی است تا با ساخت آثار فاخر در این جشنواره شرکت کنند.

بایزدی افزود: این جشنواره آذرمـاه سال جاری با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید ۱۹ بصورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) به شکل رقابتی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه‌ی ایرانی- اسلامی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگاره‌های دینی و ایرانی، تقویت سینمای مستند خلاق ایران، آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان، توجه به اهمیت اقتصاد سینمای مستند با تأکید بر رفع موانع تولید، توزیع و نمایش این آثار در عرصه‌های داخلی و خارجی، از اصول و اهداف جشنواره سینما حقیقت  است.


بیشتر بخوانید


رئیس انجمن سینمای مهاباد تصریح کرد: تهیه‌کنندگان و مستندسازان مهابادی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره سینماحقیقت به نشانی www.irandocfest.ir و بدون نیاز حضوری، برای تکمیل برخط (آنلاین) فرم شرکت، ارسال لینک فیلم و آپلود عکس و مواد تبلیغی اقدام نمایند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.