مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: شهروندان در موقع ساخت و ساز بنا از ایجاد سد معبر برای عابران و خودرو‌ها اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز  با اشاره به معضل سد معبر ناشی از ساخت و ساز بناهاافزود: متاسفانه موقع ساخت و ساز بنا‌ها شاهد هستیم که شهروندان مصالح ساختمانی را نه فقط در پیاده رو، که در خیابان نیز قرار می‌دهند که همین امر موجب ایجاد ترافیک و سد معبر می‌شود.

او  گفت: ریختن مصالح و تجهیزات ساخت بنا در پیاده رو و باند کندرو خیابان‌ها موجب می‌شود تا عابران پیاده برای عبور طولی از معبر، مجبور به ورود به وسط خیابان شوند که این موضوع می‌تواند برای عابران پیاده خطرات جانی به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اعلام کرد: بر این اساس از شهروندانی که قصد ساخت یا ترمیم بنا و ساختمان خود را دارند می‌خواهیم که نسبت به این موضوع اهمیت و حساسیت قائل شوند و در تردد عابران و خودرو‌ها مانع ایجاد نکنند.

او افزود: در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا با همکاری مناطق، شاهد بروز چنین تخلفاتی که خطرات جانی به دنبال دارد، نباشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.