فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۳ نفر از سارقان لوازم خودرو با اعتراف به ۱۱۰ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۱۱۰ فقره سرقت در کرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در منطقه اسلام آباد شهرستان کرج؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۳۰ اسلام آباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی البرز افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند، سارقان ابتدا خودرو‌های فاقد لوازم بازدارنده و پارک شده در مکان‌های کم تردد را شناسایی کرده و پس از مراجعه کردن به آن‌ها در ساعات خلوت روز، با شیوه‌های مختلف درب خودرو‌ها را باز کرده و اقدام به سرقت لوازم داخل آن‌ها می‌کنند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی و گشت زنی‌های مکرر در مناطق وقوع سرقت، یکی از سارقان را در حال پرسه زنی در اطراف یک خودرو، شناسایی کرده و پس از تحت تعقیب قرار دادن وی، در یک فرصت مناسب با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کردند.

سردار محمدیان افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری نامبرده در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما پس از مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودش ندید و به ۱۱۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری ۲ نفر از همدستانش اقرار کرد.

او با بیان این که همد ستان متهم نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند گفت: متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی مالباختگان و مالخران این پرونده به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.