مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت‌: بازیکن فصل پیش مهرام تهران با قرارداد یک ساله به عضویت تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درآمد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،احمد پارو مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان روز دوشنبه گفت: کادر فنی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای حضور پرقدرت در لیگ برتر لیستی از بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه داد و باشگاه نیز جذب بازیکنان مورد نظر را در دستور کار خود قرار داده است.

او افزود: به همین منظور سهراب‌نژاد بازیکن بلند قامت و با تجربه مهرام تهران به تیم پالایش نفت اضافه شد تا در پست پنج از تجربه این بازیکن ارزشمند استفاده کنیم.

 مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت‌: پیش از این نیز رسول مظفری، سالار منجی، محمد حسن‌زاده و اشکان خلیل‌نژاد بازیکنان فصل گذشته تیم پتروشیمی بندر امام، امیر صدیقی بازیکن فصل قبل شهرداری گرگان و عدنان دورقی بازیکن نوقارخان تبریز و آرن داودی از شیمیدر قم به تیم  پالایش نفت آبادان پیوستند.

پارو اظهار داشت: با جذب سهراب‌نژاد نقل و انتقالات تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بسته شد و تمرینات تیم به زودی آغاز خواهد شد تا برای حضور در مسابقات لیگ برتر آماده شویم.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران از اواسط مهرماه امسال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.