دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به ثبت هفت فوتی جدید ناشی از کرونا در این استان، جوان‌ترینشان را زنی ۲۷ ساله و پیرترین را مردی ۹۳ ساله عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون ۳۰۰ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او بابیان اینکه ابتلای ۱۲۶ نفر از این بیماران به کرونا قطعی است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار از بستری‌ شدگان بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۲ نفر کرونا داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: یک نفر جمعه و ۶ نفر نیز یکشنبه فوت‌شده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. دو نفر از این افراد، مردانی ۴۸ و ۹۳ ساله با بیماری‌های زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت و بیماری کلیوی بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری ادامه داد: پنج نفر از موارد فوتی هم خانم و در رده سنی ۲۷ تا ۸۳ سال بوده‌اند که خانم ۷۲ ساله دچار سکته مغزی و فلج ناشی از آن شده بود و دیابت داشت، خانم ۷۷ ساله بیماری قلبی، فشارخون داشت و دچار سکته مغزی شده بود، خانم ۸۳ دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، خانم ۲۷ ساله دارای بیماری زمینه‌ای تالاسمی ماژور و خانم ۷۵ ساله دارای بیماری مزمن قلبی بودند.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۷ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد، ۲۲ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.