معاونت امور زیربنایی شهرداری یزد گفت: سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال در اوایل مهر امسال به بهره برداری می‌رسد.

علی سلمانی معاونت امور زیر بنایی و عمرانی شهرداری یزد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد به همت شهرداری یزد، با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، در اوایل مهر امسال  به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به  روند تکمیل این سالن ورزشی، افزود: این سالن ورزشی چندین سال گذشته احداث شده، اما به دلیل کمبود زیربنا و فرسوده شدن، شهرداری یزد با فراهم کردن اسکلت و تجهیزات، سالن را مجدد باز طراحی کرده است.

سلمانی با بیان اینکه سالن شهید عاقلی نژاد از نوع باز طراحی شده در حال طراحی جدید است، افزود: جایگاه VIP، تجهیز سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و سرمایشی مِتُدروز، ساخت دو رختکن مجزا، اتاق مدیریت، سکوی تماشاگران، اتاق داوران، سرویس بهداشتی و سوئیت برای اقامت از جمله فعالیت‌های جدید انجام شده در این سالن است.

معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری یزد در ادامه اظهار داشت: امسال علاوه بر ساخت سالن، مسیل جاده سلامت از مسیر یزد_تفت با مسافت ۶/۵ کیلومتر در ۲ باند سه متری ویژه دوچرخه سواری وپیاده روی افتتاح خواهد شد.

او در پایان به ساخت و تجهیز دیگر طرح‌های عمرانی در حال حاضر در استان اشاره کرد وگفت: ساخت زمین اسکیت و زمین ورزشی مدرسه مؤمنین آزادشهر از دیگر طرح‌های عمرانی شهرداری یزد است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.