رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات مجلس خوزستان گفت: داوطلبان مجلس شورای اسلامی تا پایان امروز می‌توانند ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابوالحسن معماریان رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات مجلس خوزستان گفت: داوطلب های دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه اصلی اهواز و حوزه‌های فرعی کارون، باوی و حمیدیه تا پایان امروز دوشنبه ۱۷ شهریورماه فرصت دارند که با مراجعه به سامانه ثبت نام به نشانی Https://namayandeh.shora-gc.ir مشخصات نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رای ثبت کنند.

او افزود: بر اساس قانون، داوطلبان انتخابات مجلس می‌توانند برای نظارت بر امور، نمایندگانی را برگزینند که در محل شعب اخذ رای حضور داشته باشند همچنین اسامی این افراد باید تا پیش از برگزاری انتخابات به صورت رسمی و اینترنتی به رئیس هیئت نظارت استان اعلام شود.

معماریان بیان کرد: مجلس شورای اسلامی، برای ثبت نمایندگان خود در ۷۰۴ شعبه از ۴ حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه می‌توانند  نمایندگان تام‌الاختیار خود را به دفاتر نظارت ارجاع دهند تا رمز عبور و نام کاربری خود را برای ورود به سایت شورای نگهبان دریافت کنند.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات مجلس خوزستان در پایان گفت: انتخابات این دوره در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه روز جمعه ۲۱ شهریور بین ۲ نامزد انتخابات مجلس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.