رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز گفت: روز جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ در البرز دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

۹۰۸ شعبه اخذ رای،۲۱ شهریورماه مهیای حضور مردم البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا جهانشاهلو، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز گفت: با تدابیری که به دستور و نظارت استاندار البرز در ستاد انتخابات استان  اندیشیده شده، بستر لازم برای برگزاری دوم دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز فراهم است.

جهانشاهلو افزود: براساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تبعیت جدی مجموعه مسئولان البرز از این رویکرد مهم، انتخابات در البرز در نهایت بی طرفی و در کمال امنیت و آرامش برگزار خواهد شد.

جهانشاهلو گفت: به این منظور کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان البرز طی برنامه ریزی دقیق و برگزار نشست‌های مشترک با مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد نسبت به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ و تبلیغات در جهت جلب مشارکت مردم اقدام کرده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز افزود: در این دوره از انتخابات ۹۰۸ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۷۰۴ شعبه در کرج، ۱۵۶ شعبه در فردیس و ۴۸ شعبه در اشتهارد است.

او گفت: ۹۰۸ شعبه دریافت رای شامل ۸۴۸ شعبه شهری، ۶۰ شعبه روستایی و ۳۹ شعبه نیز سیار است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، شرایط متفاوت است از این رو یکی از موضوعات مهم در برگزاری انتخابات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع است که برای این امر نیز در شعب اخذ رای برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.