فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: باتلاش پلیس امنیت اقتصادی تعداد زیادی لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطلاع از وجود یک انبار محل احتکار کالا رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مذکور در شهرک الهیه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

 جاویدان افزود: در این بازرسی ۵۳ دستگاه انواع یخچال فریزر، ۳۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی دوقلو، ۱۵ دستگاه مخلوط کن، ۱۵۶ دستگاه اجاق گاز و ۹۴ دستگاه جاروبرقی کشف شد.

رئیس پلیس کرمانشاه همچنین ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

او از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی او به دستگاه قضایی خبر داد .

افزایش ۲۰ درصدی ترافیک شهری کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی ترافیک شهری کرمانشاه نسبت به ماه گذشته، گفت: با کاهش آمار کرونا در استان در هفته‌های اخیر، متاسفانه مجددا این روز‌ها شاهد افزایش ترافیک شهری هستیم.

فضل الله شیری با اشاره به شلوغی دوباره خیابان‌های کرمانشاه، گفت: با کاهش آمار مبتلایان کرونا در استان، مجددا در روز‌های اخیر شاهد افزایش حضور مردم در خیابان‌ها و افزایش ترافیک شهری هستیم.

شیری علت اصلی این افزایش ترافیک را بی خیال شدن مردم نسبت به کرونا دانست و افزود: با توجه به کاهش آمار مبتلایان کرونا، متاسفانه در روز‌های اخیر مردم با بی‌خیالی بیشتری به خیابان‌ها می‌آیند و همین امر افزایش ترافیک را رقم زده است.

او ادامه داد: البته هرساله در روز‌های پایانی تابستان به دلیل شروع خرید مدارس شاهد افزایش ترافیک هستیم که امسال این ترافیک حتی کمی کمتر از سال‌های گذشته هم شده، اما توقع این است به دلیل شیوع کرونا مردم بیشتر رعایت کرده و حتی المقدور به خیابان نیایند.

او افزود: عدم اجرای طرح زوج و فرد نیز در افزایش ترافیک این روز‌ها بی‌تاثیر نبوده و موجب شلوغی خیابان‌ها شده است.

فعلا خبری از اجرای طرح "زوج و فرد" نیست

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه فعلا خبری از اجرای طرح زوج و فرد نیست، گفت: برای انجام این طرح منتظر مصوبه شورای ترافیک استان هستیم که جلسه این شورا احتمالا تا قبل از مهرماه تشکیل شده و در خصوص اجرا یا عدم اجرای این طرح تصمیم گیری می‌شود.

شیری اجرای این طرح را امری ضروری دانست و با اشاره به ظرفیت محدود معابر مرکزی کرمانشاه گفت: این معابر واقعا گنجایش تعداد بالای خودرو‌ها را ندارد و در فصل پاییز و زمستان که طول روز کوتاهتر می‌شود، حجم ترافیک در ساعات بعدازظهر رشد چشمگیری می‌یابد.

او افزود: از نظر ما اجرای این طرح حتی در طول سال هم نیاز است و قطعا اجرای آن در نیمه دوم سال با توجه به بحث بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اهمیت دوچندان می‌یابد .

سارق سیم برق در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقی خبر داد که اقدام به ۱۰ فقره سرقت سیم برق در این شهر کرده بود.

حسین براری افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

براری افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۰ فقذره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهر کرمانشاه اعتراف و سپس برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۱۸۰ خرده فروش مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در ۵/۵ ماه سپری شده از سال جاری و با تلاش ماموران پلیس شهرستان ۱۸۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

حسین براری افزود: از دیگر اقدامات پلیس شهرستان کرمانشاه جمع آوری بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر از معتادان متجاهر از سطح شهر بوده است.

او ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شده است.

براری افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه اطلاعی از فعالیت عوامل مرتبط با مواد مخدر دارند با شماره‌های ۱۲۸ و ۱۱۰ تماس حاصل کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.