حجت الاسلام موسوی گفت: پیمانکار پروژه بیمارستان ولیعصر اراک باید مسئولیت ابتدا تا انتهای پروژه را بپذیرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: مسئولیت پروژه بیمارستان ولیعصر اراک و عواقب آن با پیمانکار است و باید این شرایط را با جدیت بپذیرد.

حجت الاسلام موسوی افزود: با اشاره به اینکه پروژه ملی باید با حساسیت بیشتری از سوی پیمانکار دنبال شود، افزود: پیمانکار پروژه بیمارستان ولیعصر اراک باید مسئولیت ابتدا تا انتهای پروژه را بپذیرد، نیروی عملیاتی در پروژه را اضافه کند و قطعا عملکرد پیمانکار در عمل به تعهدات در شورای تامین استان دنبال می‌شود.

او با بیان اینکه گیج و منگ بودن تعداد معدود کارگر حاضر در پروژه کاملا مشهود است، چون شخص پیمانکار در پروژه حضور مداوم ندارد اضافه کرد: به فکر خلع ید پیمانکار و دنبال پیمانکار پروازی نیستیم، بلکه تمایل ما انجام کار و تعهدات است، اما نباید مانند گذشته عمل شود و حضور پیمانکار باید ظرف ۱۰ روز آینده تحقق یابد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: پروژه از ابتدا تا پایان به دوش پیمانکار است و حیثیت و آبروی کاری مدیر شرکت پیمانکار در استان مرکزی رقم می‌خورد و باید در نوع ماندن انتخاب داشته باشد، که در این پروژه عزت‌مند باشد یا تسویه حساب کند، و باید در خصوص چگونه ماندن انتخاب کند.

او با بیان اینکه حتما تحت نظر دادستانی گروه کارشناسی به جهت بررسی وضعیت تشکیل شود و باید شخص پیمانکار در این گروه حضور داشته باشد ادامه داد: گذشت زمان و فوت وقت صدمه زیادی به بیت المال زده است و علل اصلی اقدام نکردن و فرصت سوزی باید واکاوی شود و خسارت ناشی از اقدام نکردن و تاخیر در اجرا که منجر به افزایش هزینه‌ها شده است هم باید محاسبه شود.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: انتظار طولانی و مزمنی در استان مرکزی برای بهره برداری از پروژه بیمارستان ولیعصر اراک وجود دارد که البته ساخت آن انتظار به حق است و مردم و مسئولان سال‌ها منتظر نتیجه رسیدن این پروژه هستند.

او با بیان اینکه اردیبهشت ماه امسال به همت نماینده، ولی فقیه و مسئولان استان مرکزی پروژه بیمارستان ولیعصر از برزخ خارج و ریکاوری و احیا شد، تلاش شد که پیمانکار نقش محوری و واحد داشته باشد و فرصت طلایی دو ماهه‌ای داده شد، اما اکنون از این فرصت یک ماه ونیم گذشته است، اما تعهدات ۲ ماهه قرارداد ۲۲ اردیبهشت ماه انجام نشده است.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.