ماجرای مافیای تجارت قبر / سلطان قبر کیست؟ + فیلم

مدتی است که شاهد خرید و فروش قبر با رقم‌های نجومی هستیم که البته این مهم به راحتی در برخی از دفاتر یا سایت‌ها انجام می‌شود.

قبرهای نجومی در کشور

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شاید تجارت قبر عنوانی نامأنوس برای بسیاری از مردم باشد اما امروزه این تجارت پررونق در حال انجام است و بسیاری از دلالان از این تجارت سودهای کلانی نیز می‌برند. باید به خاطر داشت این تجارت دارای مشتری‌های بسیاری است .

 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۰۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
واقعا گذارش و کیلیپ خنده داری بود اگه قرار انقدر نجومی پول قبر بگیرن در ایران مردم باید وصیت کنند جنازشون رو بعد از فوتشون سازمان هوا فضا بفرستن به فضا و توی فضا رهاشون کنند خیلی ارزونتر در میاد تا اینکه بخوان در زیر خاک کره زمین دفن شوند به این گرانی و تجملات و تشریفات بعد از مرگشون ، در ضمن اگر جسدشون رو در فضا رها کنند بهشون میگن میت فضایی کلاسشم بالاتره بعد از یه مدتی هم که جنازه در فضا ماند توسط برخورد با شهاب سنک به زمین رایگان سقوط میکنند و با سرعت به دور از چشم دلالن قبر فروش یه جایی روی کره زمین میرن فرو و همان شهاب سنگ هم میشه سنگ قبرشان و باز هم کلاسش بالاتره و تغریبا ارزان قیمت تر در میاد فقط باید سازمان هوا فضا بردن اجساد رو به فضا یارانه ایش کنه .