تحقق برنامه‌های حفاری چاه‌های نفت و گاز در شرایط کرونایی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: مشارکت فعال کارکنان زمینه استمرار کار و تحقق برنامه‌های حفاری چاه‌های نفت و گاز را در شرایط کرونایی فراهم آورد.

 سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برنامه ریزی، پایش و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای همسو با مشارکت فعال مجموعه کارکنان زمینه استمرار کار و تحقق برنامه‌های حفاری چاه‌های نفت و گاز را در مناطق عملیاتی در شرایط شیوع ویروس کرونا فراهم آورد.

او در نشست با نماینده سازمان‌های مردم نهاد و رئیس خانه سلامت خوزستان و بازرس ویژه استانداری در ستاد استانی کرونا، افزود: سلامت کارکنان و ساکنان مناطق عملیاتی پیرامون دستگاه‌های حفاری اولویت مهم کاری این شرکت است.

موسوی بیان داشت: ما ملزم به رعایت اصول و الزامات ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به موازات ضوابط و مقررات HSE هستیم و شرکت ملی حفاری ایران همزمان با شیوع ویروس کرونا، ضمن برنامه ریزی مدون، اقدامات ارزشمندی در دستور کار قرار داد و رویکرد خود را بر مبنای حفظ سلامت کارکنان با محوریت فوریت‌های پزشکی و HSE ترسیم و به اجرا گذاشت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: سلامت منابع انسانی این شرکت با توجه به وسعت عملیاتی در چند استان کشور و سکونت خانواده‌های کارکنان در بیش از یکصد شهر با به کارگیری امکانات بهداشتی و درمانی مناطق عملیاتی همکاری و تلاش مضاعف پزشکان مقیم درمانگاه‌های مستقر در دستگاه‌ها و اردوگاه‌های حفاری به نحو مطلوب حفظ و این شرکت بدون دغدغه وظایف محوله را تحقق بخشید.

این مقام مسئول ادامه داد: در همین زمینه حسب سیاست‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، این شرکت از انجام وظایف محوله در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی نیز غافل نبوده و تلاش‌های موثری در جهت تامین سلامت و نیاز‌های ساکنان مناطق پیرامونی از نظر خدمات بهداشتی و درمانی ارایه داده است.

او با بیان اینکه مردم بسیار قدرشناس هستند و خدمت به آنان بالاترین افتخار است، گفت: این شرکت متعلق به مردم و در خدمت مردم می‌باشد و از داشته‌های ارزشمند نظام است که در چند دهه فعالیت نشان داده می‌تواند در هر شرایطی نسبت به انجام وظایف ذاتی و اهتمام به مسئولیت‌ها و فعالیت‌های اجتماعی به نحو مناسب عمل نماید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.