در پی وقوع چندین مورد حمله با سلاح سرد در مرکز شهر بیرمنگام انگلیس، دست کم ۸ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، در پی وقوع چندین مورد حمله با سلاح سرد در مرکز شهر بیرمنگام در انگلیس، دست کم یک نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

طبق اعلام شبکه اسکای نیوز، حال دو تن از مجروحان وخیم گزارش شده است.

پلیس میدلندز غربی این اتفاقات را «حادثه بزرگ» عنوان کرده و تحقیقاتی را در این خصوص به راه انداخته است. سخنگوی پلیس در کنفرانسی مطبوعاتی امروز یکشنبه گفت یک مظنون تحت تعقیب قرار دارد؛ اما هیچ دستگیری صورت نگرفته است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شبکه اسکای نیوز انگلیس، هیچ نشانه‌ای هنوز از دست داشتن بان‌های خلافکاری و یا اینکه این حملات ناشی از جنایات نفرت و تعصبی بوده وجود ندارد و پلیس آن را حملات تصادفی با انگیزه‌های نامشخص توصیف کرده است.

بر این اساس، نیرو‌های پلیس و نیرو‌های امداد گزارش‌هایی در خصوص یک مورد حمله با سلاح سرد در مرکز شهر بیرمنگام در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز یکشنبه (به وقت محلی) دریافت کردند و اندکی پس از آن نیز گزارش‌های دیگری از وقوع چندین مورد چاقوکشی گزارش شد.

شاهدان عینی گزارش داده بودند ۸ نفر در این حادثه زخمی شده اند. پلیس اوایل امروز تأیید کرد که حادثه‌ای بزرگ رخ داده و اعلام کرد تلاش‌ها برای مشخص کردن اینکه چند نفر زخمی شده اند، ادامه دارد. پلیس بعدا در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد: ما می‌توانیم تایید کنیم که تحقیقات قتل آغاز شده است.

همچنین در پی این حوادث نیرو‌های امداد و نیز نیرو‌های مسلح پلیس در صحنه باقی ماندند. در تصاویری که در شبکه‌های تلویزیونی انگلیس نمایش داده شد ه، مناطق گسترده‌ای از شهر همچنان بسته مانده اند و نیرو‌های پلیس با لباس‌های مخصوص در مناطق مختلف مستقر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار