مشهد میزبان نخستین کنفرانس ملی کسب و کارهای برتر و ثروت آفرینی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایمان خاکی دبیر شورای سیاست‌گذاری کنفرانس ملی مدیریت کسب و کار‌های برتر در جمع اصحاب رسانه در دانشگاه تابران مشهد گفت: کنفرانس ملی کسب و کار های برتر در ۲۲ آبان ماه امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود که از ظرفیت تمام کشور در این کنفرانس استفاده شده است.

او با اشاره به وضعیت مشهد به دلیل شیوع کرونا افزود: قرار بود این کنفرانس در ۲۰ شهریور و به صورت حضوری برگزار شود، اما زمان کنفرانس تغییر کرد و برگزاری به شیوه غیرحضوری خواهد بود.

دبیر شورای سیاست‌گذاری کنفرانس ملی مدیریت کسب و کار‌های برتر با بیان اینکه ۴۰۰ مقاله به صورت چکیده از سراسر کشور دریافت و ۲۷۰ مقاله بررسی شده، ادامه داد: در آستانه برگزاری این کنفرانس، کارگاه‌های مختلف توانمند سازی برای دانشجویان برگزار شد و تا زمان برگزاری کنفرانس ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید


خاکی به شعار امسال به نام جهش تولید اشاره کرد و با طرح این سوال که، اما به منظور تحقق این شعار، از الزامات جهش تولید چیست؟ بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت به چشمان باز نیاز داریم لذا در انتخاب مسیر باید چشمان خود را باز نگه داریم و به رصد اتفاقات کشور خودمان و تحولات دنیا بپردازیم.

او نخستین هدف  برگزاری این کنفرانس را رصد فعالیت‌های موفق و ثروت آفرین در دنیا و ایران دانست و تصریح کرد: همچنین با برگزاری این برنامه می توانیم ارتباط بین دانشجویان را با کارآفرینان ایجاد کنیم.

 در ادامه این نشست هادی بستام دبیر علمی کنفرانس ملی مدیریت کسب و کار‌های برتر گفت: کسب و کار‌های موفقی هستند که از الگوی ثروت آفرینی استفاده می کنند و به رشد خوبی می رسند، آنها می خواهند این ارزش آفرینی را به دیگران نیز گسترش دهند.

روح الله دهقان سرند دبیر اجرایی کنفرانس ملی مدیریت کسب و کار‌های برتر نیز در ادامه گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس، آشنایی کسب و کار‌ها با مفاهیم علمی آن است تا به اهمیت ثروت آفرینی آشنا شده و به همین منظور بستری ایجاد شود جهت تفهیم دانش برای کسب و کار‌های نوپا و کارآفرینان.

او افزود: با برگزاری این رویداد‌ها به بهبود کسب و کار‌ها و اقتصاد کشور کمک می کنیم و با به روز کردن مهارتها به دنبال تغییر در مسیر پیشرفت هستیم.

انتهای پیام//ف.ح



 
 





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.