مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: اجرای آئین ملی و سراسری و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: اجرای آیین ملی و سراسری و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تجلیل از شهدا، جانبازان و آزادگان برنامه‌های محوری کمیته ایثارگران در طول هفته دفاع مقدس هستند.

او افزود: اجرای برنامه‌های ویژه دفاع مقدس امسال به دلیل وضعیت موجود تفاوت اساسی دارد و سعی بر این است تا اجرای برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که سلامت ایثارگران عزیز و سایر مردم شریف تحت الشعاع پیامد‌های ناخواسته این وضعیت قرار نگیرد.

فرجیان بیان داشت: تمامی برنامه‌های جمعی در هفته دفاع مقدس با رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی در مکان‌های غیر مسقف و با حضور تعداد مشخصی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای روایتگری پیام آوران ایثار در مجامع، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در هفته دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های فرهنگی و عزاداری در حسینیه‌های شاهد و مراکز فرهنگی شاهد استان، برپایی نمایشگاه‌های متعدد با محوریت آثار و تصاویر شهدا و دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر، استفاده از فضای مجازی و انجام تبلیغات محیطی در سطح استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.