رئیس شبکه بهداشت استان همدان گفت: شمار جان باختگان ویروس کرونا در استان به ۴۹۷ نفر رسید.

منوچهر کرمی، رئیس شبکه بهداشت استان همدان و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان ۳ هزار و ۷۳۹ نفر به این ویروس مبتلا شده اند که ۴۹۷ نفر از آن‌ها جان باخته اند.

او با بیان اینکه روند مبتلایان جدید به ویروس کرونا در استان رو به کاهش است افزود: هم اکنون استان همدان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از بستری بودن ۳۵۱ بیمار  با تست قطعی ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان خبر داد و  بیان کرد: در شرایط کنونی ما در استان آمادگی پذیرش ۷۰۰ بیمار کووید ۱۹ را به طور همزمان در بیمارستان‌های استان داریم.

کرمی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۱۰۳ نفر در شهرستان های اسدآباد، ۲۷۸ نفر در بهار، ۱۷۱ نفر در تویسرکان، ۱۴۲ نفر در رزن و درگزین، ۴۷۶ نفر در فامنین، ۲۲۶ نفر در کبودراهنگ، ۶۴۲ نفر در ملایر، ۳۹۳ نفر در نهاوند وهزار و ۶۱۸ نفر در همدان به این ویروس مبتلا شده اند.

رئیس شبکه بهداشت استان همدان با بیان اینکه ۱۱۹ نفر هم از سایر استان‌های کشور در استان ما مبتلا به ویروس کرونا شده اند گفت: در شبانه روز گذشته ۲۵ مورد ابتلای جدید به ویروس کووید ۱۹ و ۳ فوت ناشی از این بیماری در استان داشته ایم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.