ویدئویی از سخنان شجاعانه جوان فلسطینی در مقابل سربازان مسلح رژیم صهیونیستی در فضای مجازی منتشر شده است.

/به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندین سال از اشغال فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس می‌گذرد اما آن‌ها همچنان به کشت و کشتار خود در این کشور ادامه می‌دهند. با این حال مردم غیور فلسطین در مقابل ظلم ایستاده و تسلیم آن‌ها نشده‌اند.

اخیرا ویدئویی از یک جوان فلسطینی که در مقابل سربازان رژیم صهینونیستی با جرئت تمام از خود و کشورش دفاع می‌کند، در فضای مجازی منتشر شده است، او در این ویدئو فریاد می‌زند که ما فرزندان خود را به روشی بزرگ می‌کنیم که اشغالگری شما را نپذیرند.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از این پسر شجاع را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید

اشک‌های دردآور دختر بچه فلسطینی به خاطر تخریب خانه اش


انتهای یپام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
Zzzz
۱۳:۱۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
اینکه سربازا چیزی نمیگفتن و طبق معمول مثل حیوانات وحشی حمله نکردن به احتمال زیاد نشون میده که بی سواد هستن و چیزی از صحبت های انگلیسی اون جوان فلسطینی متوجه نمیشن، این احتمال هم وجود داره که از عمد سکوت میکنن و فیلم میگیرن که به جهان بگن ما اونقدر هما هم پست و کثیف نیستیم و میذاریم فلسطین از خود دفاع کنه. حیله این رژیم صهیونیست پایان نداره
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۰۸:۱۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
احسنت به تو جوان فلسطین ، بخدا شیرمندی تو
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۵۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
در تمامی سالهای اشغالگری صهیونیستها این اولین کلیپی است که سربازان غاصب و سفاک گذاشتند یک فرد فلسطینی تمامی صحبتهایش را و اعتراضاتش را بگوید ولی او را کتک نزدند و یا با سلاح گرم زخمیش نکردند و یا نکشتنش و دستگیرش نکردند ببرنش زندانهای مخوفشان شکنجه اش کنند بسیار برایمان جای تعجب دارد !!! احتمالا این گروه از سربازان اشغالگر بی سواد بودند زبان انگلیسی اصلا حالیشون نمی شده نمی فهمیدن داره چی بهشون میگه فکر کردن داره ازشون تعریف می کنه پیش فلسطینیها !!! برای همین کاریش نداشتند .
Singapore
Zzzz
۱۳:۰۹ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
به غیر از بی سواد بودنشون این احتمال هم وجود داره که از عمد دارن سکوت میکنن و فیلم می گیرن که به جهان بگن ما اونقدر ها هم پست و کثیف نیستیم و میگذاریم از خود دفاع کنند.
مکر و حیله یهودیان انتها نداره.
Singapore
Zzzz
۱۳:۱۴ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
البته به غیر از بی سواد بودنشون که احتمالشم زیاده، این احتمال هم وجود داره که از عمد سکوت میکنن و فیلم میگیرن که به جهان بگن ما اونقدر هما هم پست و کثیف نیستیم و میذاریم فلسطین از خود دفاع کنه. حیله این رژیم صهیونیست پایان نداره.