حجت نظری گفت: بنده از فرسودگی وسایل حمل و نقل عمومی (مترو و اتوبوس) مطلع هستم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: اقدام‌ها و جراحی‌های زیادی در شهر صورت گرفته است که این گونه اقدامات در سال‌های آینده خود را نشان خواهد داد، اما باید گفت که در انجام برخی از اقدام‌ها نیز مؤثر عمل نکرده‌ایم که یکی از آن‌ها مطالبه مردم در ارتباط با آلودگی هواست و باید گفت شهرداری اختیار و توان مقابله با مافیای دیزلی را ندارد.

وی ادامه داد: بنده بار‌ها به همراه خانواده‌ام از وسایل حمل و نقل عمومی (مترو و اتوبوس) استفاده کرده‌ایم و از فرسودگی این ناوگان مطلع هستم و می‌دانم فرسودگی چیست، اما چه بگویم که دلمان از دولتی که خودمان روی کار آورده‌ایم خون است. مردم مشاهده کردند که یک انتقاد به‌ حق با عنوان ساخت و ساز در محله جماران چه عواقبی داشت و در کنار جلوگیری از ورود شهردار تهران به جلسات هیأت دولت، دنبال لغو محدودیت ارتفاع محله جماران رفتند.

حجت نظری گفت: چرا عده‌ای تلاش دارند از رأی دهنده‌های سال ۹۶ انتقام بگیرند و آن‌ها را برای آمدن پای صندوق‌ها در سال ۱۴۰۰ دل سرد می‌کنند، مگر نه اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باید اولویت اول ما باشد؟

وی خطاب به اعضای فراکسیون مدیریت شهری، یادآور شد: حالا از شما که عمدتا سابقه حضور در مدیریت شهری را در گذشته داشتید می‌خواهیم به جای کاهش اختیارات مدیریت شهری به فکر تصویب لایحه مدیریت واحد شهری باشید تا مدیریت شهری کارآمد‌تر از گذشته باشد.

حجت نظری تصریح کرد: ناامید کردن مردم از انتخابات شاید بتواند در چند دوره، کرسی‌ها را بی‌دغدغه در اختیار نمایندگان همسوی خود قرار دهد، اما در بلندمدت تهدید مخرب است و باید گفت «چنانچه باد بکارند، طوفان درو خواهند کرد».


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار