مجرد مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: در ۵ماه نخست سال جاری بیش از ۴۱ میلیون لیتر نفت سفید در سطح مرکز وشهر‌های شمالی استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، احمد مجرد مدیر منطقه ارومیه در دیدار با فرماندار سلماس ضمن اشاره به بازدید‌های فصلی گروه معین از توزیع بالغ بر ۴۱ میلیون لیتر نفت سفید شهری و روستایی در ۵ ماه نخست سال در سطح مرکز و شهر‌های شمال استان خبرداد و تصریح کرد: توزیع و ذخیره سازی نقاط صعب العبور روستایی در سطح منطقه اولویت‌های اصلی شرکت بوده و از مطالبات عمومی حقوق شهروندی اقشار کم برخوردار است.

مجرد افزود: میزان ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی با بهره برداری فاز اول انبار نفت شهید حاج قاسم سلیمانی در ابتدای سال جاری و به تبع آن افزایش میزان ظرفیت ذخیره سازی انبار‌های نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار داشته و مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز مردم در نیمه دوم سال نخواهیم داشت.

او گفت: در ۵ ماه نخست سالجاری بالغ بر ۵ میلیون لیتر نفت سفید در سطح شهرستان سلماس توزیع و ذخیره سازی شده است و امیدواریم این روند صعودی توزیع و ذخیره سازی نفت سفید تا فرارسیدن فصل سرما و یخبندان حفظ شده و مردم در زمستان سالجاری همانند سال‌های گذشته مشکلی نداشته باشند.

عسگری فرماندار شهرستان سلماس ضمن تقدیراز سوخترسانی مطلوب به مصرف کنندگان به اهمیت شهرستان سلماس از نظر گستردگی روستا‌های صعب العبور اشاره کرد و به تعامل هرچه بیشتر در ارتقای میزان رضایتمندی ساکنین شهرستان سلماس و روستا‌های اطراف تاکید کرد.

در این ملاقات روسای ناحیه سلماس و روابط عمومی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه را همراهی میکردند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.