رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: آمار قربانیان ناشی از کرونا در مهاباد پس از دوازده روز بدون فوتی تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: طی دوازده روز گذشته تعداد موارد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد، روی عدد ۱۲۱ ثابت مانده بود که دیروز با فوت یکی دیگر از مبتلایان به کووید ۱۹ این آمار دوباره روند صعودی گرفت.

آقازاده با بیان اینکه ۷۷ بیمار جدید هم با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند که بیشترین تعداد در ارومیه بوده است، تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته در آذربایجان غربی ۶ تن از مبتلایان به این بیماری جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۴ نفر در ارومیه فوت کردند و بقیه مربوط به شهرستان‌های خوی و مهاباد بود.


بیشتر بخوانید


او مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان را تاکنون ۸۸۶ نفر اعلام کرد و افزود: گروه سنی ۱۵ تا ۵۴ سال همچنان با ۶۸.۷ درصد بالاترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده و گروه سنی ۵۵ و بالاتر با ۲۸.۸ درصد در جایگاه بعدی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در ادامه گفت: برای غلبه کردن بر کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی موضوعی ضروری است که باید همچنان جدی گرفته ‏شود. ‏

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.