فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان در بجنورد خبر داد .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،    سردار علیرضا مظاهری  فرمانده انتظامی استان گفت : در پی وقوع سرقت‌های متعدد مغازه در سطح استان خراسان شمالی توسط ۴ سارق حرفه‌ای که با تخریب شیشه‌های مغازه‌ها اقدام به سرقت وجه نقد و یا گوشی تلفن همراه از گاو صندوق می‌کردند، بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی کارآگاهان با جدیت آغاز شد.

او  با بیان اینکه تصاویر ضبط شده از محل‌های وقوع سرقت توسط دوربین‌های مداربسته اخذ و مورد بازبینی قرار گرفت، افزود: در بازبینی از یکی از تصاویر ضبط شده، خودروی سارقان شناسایی و بلافاصله استعلامات لازم انجام شد.

سردار مظاهری با بیان اینکه با تیزهوشی و تیزبینی کارآگاهان اداره عملیات ویژه خودروی سارقان با توجه به مشخصات ظاهری شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت، یاد آور شد: در نهایت مشخصات مالک و استفاده کننده از خودرو بدست آمد.

او  با اشاره به اینکه با تجزیه و تحلیل اقدامات فنی هویت هر ۴ نفر از متهمان محرز شد، افزود: با رصد فنی فعالیت سارقان مشخص شد که سارقان در استان‌های شیراز، بوشهر، گلستان، مازندران، گیلان و در نهایت خراسان رضوی که یک روز پس از سرقت از بجنورد انجام شده بود، اقدام به سرقت کرده اند.

او ادامه داد: با تکمیل اطلاعات و اخذ نیابت قضائی تیمی متشکل از کارآگاهان اداره عملیات ویژه، اداره مبارزه با سرقت و اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی خراسان شمالی جهت دستگیری متهمان به شهرستان فردیس اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: طی تعاملات خوب انجام شده با پلیس آگاهی استان البرز به ویژه اداره اطلاعات جنایی و همکاری پلیس آگاهی فردیس در اقدامی ضربتی و هماهنگ با پشتیبانی اطلاعاتی صورت گرفته هر چهار نفر متهم دستگیر شدند.

سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند گفت : در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.