مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بابت اجرای طرح بهسازی و ارتقای روکش آسفالت مسیرهای ارتباطی حائز عنوان برتر در میان ادارات کل استان‌های کشور شد.

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: طرح ملی بهسازی و ارتقای روکش آسفالت مسیرهای ارتباطی از اردیبهشت سالجاری با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش استهلاک وسایل نقلیه، مصرف سوخت و همچنین حراست و نگهداری از سرمایه‌های ملی در این استان اجرایی شده است.

او ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان تاکنون این طرح مهم ملی در بیش‌از ۶۰۴ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی حوزه زیر پوشش این اداره‌کل با اعتبار افزون‌بر ۱۵۰ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زیر ساخت‌های جاده‌ای و شبکه راه‌ها سرمایه‌های ملی هر کشور محسوب می‌شود که نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، اظهارداشت: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تامین سطوح عبور مناسب، مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن بموقع به مقصد با تامین ایمنی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار