در سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه کمربندی شمالی جنوبی و پیاده راه شهر مامونیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی و مسئولان استانی و مسئولان شهرستان زرندیه کمربندی شمالی جنوبی و پیاده راه شهر مامونیه مرکز این شهرستان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از کمربندی جنوبی و پیاده راه شهر مامونیه

در این مراسم ۱۵۰۰ متر از کمربندی شمالی شهر مامونیه با صرف ۵۲ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال اعتبار، ۲۸۰۰ متر از کمربندی جنوبی شهر مامونیه با صرف ۸۹ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال اعتبار و پیاده راه خیابان امامزاده سید منصور شهر مامونیه به طول حدود ۲۰۰ متر با صرف ۱۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

بهره برداری مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر مامونیه، افتتاح رستوران مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در اتوبان تهران-ساوه، بهره برداری راه دسترسی مسکن مهر زاویه شهر زاویه  به طول هزار و ۵۰۰ متر و آغاز عملیات اجرایی مدرسه خیرساز مرحوم حسین اشراقی شهر مامونیه از برنامه‌های این سفر بود.

در سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه همچنین دو شرکت تولید نان سبوس دار و تولید موتورسیکلت‌های برقی در شهرک صنعتی پرندک به بهره برداری رسید و   شرکت شرکت‌های دانش‌بنیان پایه داروسازی گیاهی در شهرک صنعتی مامونیه افتتاح شد که همه این سرمایه‌گذاری‌ها به ارزش ۴۸۰ میلیارد ریال و اشتغال ۹۸ نفر را در این زمینه فراهم آورد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی و مسئولان استانی و مسئولان شهرستان زرندیه در بدو ورود به شهرستان زرندیه و قبل از شروع برنامه‌ها مزار شهدای شهر مامونیه را گلباران کردند.

  امروز در شهرستان زرندیه  حدود ۸۴ طرح  عمرانی و اقتصادی با ایجاد  هزارو ۶۷۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم  به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.