فضای سبز شهرکرد در حال نابودی است/ استفاده از پساب راهکاری جهت حفظ فضای سبز

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: عدم توجه به فضای سبز سبب نابودی آن می‌شود بنابراین استفاده از پساب برای حفظ آن امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در نشست علنی شورای شهر با اشاره به رفع مشکلات یکی از بانک‌های عامل با شهرداری اظهار داشت: باید به سمت و سویی حرکت کنیم که بتوانیم مشکلات را رفع و پروژه برج دوقلو تعیین تکلیف و به نتیجه برسد.

او با اشاره به استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز افزود: همکاری شرکت آب و فاضلاب استان در راستای استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز می‌تواند کمک چشمگیری به شهر کند.

رئیسی اضافه کرد: توجه به فضای سبز امری ضروری است که اگر تدبیری اندیشیده نشود درختان خشک و نابود می‌شوند.


بیشتر بخوانید


طیبه شریفی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه گفت: فضای‌سبز شهرکرد به علت کمبود آب در حال نابودی است بنابراین می‌طلبد همکاری لازم از سوی شرکت آب و فاضلاب استان برای استفاده از پساب انجام شود.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه با اشاره به مشکلات شهرداری با شرکت آب و فاضلاب استان بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب باید برنامه زمانبندی جهت حفاری‌ها در سطح شهر را به شهرداری اعلام تا برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

او افزود: در راستای رفع مشکلات بین دو اداره نیز جلسه مشترکی باید برگزار و یک وحدت رویه جهت ارائه خدمات تصمیماتی اتخاذ گردد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار